رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 219810

پروین :

بازیکنی که از پرسپولیس برود،بی عقل است/دست از سر طارمی بردارید!

ساعت24-پیشکسوت تیم فوتبال پرسپلویس گفت:مربیان باید آنقدر برای طارمی در تمرینات توپ بکارند تا دروازه خالی را گل کند که دیگر در مسابقه به این راحتی موقعیت از دست ندهد.

علی پروین در رابطه با برتری پرسپولیس مقابل ماشین سازی و رسیدن این تیم به صدر جدول اظهار داشت: پرسپولیس در نیمه اول خوب بازی کرد و می توانست حتی بیشتر از یک گل هم وارد دروازه حریف کند اما در نیمه دوم بعد از اینکه تیم حریف 10 نفره شد، بازیکنان پرسپولیس بی انگیزه شدند. همین هم باعث شد تا حریف موقعیتهای خوبی را روی دروازه پرسپولیس به وجود بیاورد اگرچه خداروشکر در نهایت پرسپولیس برنده این بازی شد.

طارمی بهترین مهاجم ایران است

وی درباره انتقاداتی که به مهدی طارمی بابت گل نکردن موقعیتها وارد شده عنوان کرد: طارمی به نظر من هنوز هم بهترین بازیکن ایران است دلیل نمی شود وقتی یک مهاجم در یکی دو بازی گل نمی زند اینقدر زیر سوال برود. شما به این دقت کنید که او موقعیت های زیادی را در طول بازی برای خودش فراهم می کند و شاید در تمام بازیها نتواند برای تیمش گل بزند. فصل قبل همین طارمی که برخی می گویند گل نزن است آقای لیگ شد. پس این انتقادات به او وارد نیست. یک فوروارد شش دانگ هم اگر بتواند 10 موقعیت برای خودش در بازی بوجود بیاورد و یکی از آنها را گل بکند، کافی است.

مهدی را به حاشیه نبرید

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: من مطمئنم که طارمی امسال هم آقای گل می شود، اگر اینطور او را نکوبند و نگویند که موقعیت خراب می کند. نباید طارمی را به حاشیه ببرند چون کار هر فورواردی در چنین شرایطی قرار می گیرند. مهدی بازیکن بزرگی است و نباید او را زیر سوال ببرند. اگر طارمی 2، 3 بازی هم گل نزند، به یک باره می بینید که در یک بازی چند گل می زند و خودش هم این موضوع را قبلا نشان داده است. این بیچاره، بچه سالمی است و نباید با او اینطور رفتار کنند. اصلا چه کسی گفته که فوروارد حتما باید گل بزند؟ حتما طارمی برای تیمش مثمرثمر است که برانکو او را بازی می دهد.

رضاییان خودش را به برانکو تحمیل کند

پروین درباره اینکه رضاییان برای اولین بار در طول این فصل ثابت در ترکیب پرسپولیس بازی کرد، گفت: خوشحال شدم که در این بازی بالاخره رضاییان ثابت بازی کرد. پاس گل پرسپولیس را هم او داد. به هر حال رامین باید آنقدر خوب بازی کند و در تمرینات خودش را نشان دهد که برانکو مجبور شود از او در ترکیب تیمش استفاده کند. به هر حال سرمربی پرسپولیس هم پیروزی تیمش را می خواهد و با بازیکنی لج نمی کند.

طارمی باید با دروازه خالی تمرین کند

وی در ادامه خاطرنشان کرد: طارمی باید تمرینات خود را جدی تری دنبال کند تا مشکل گلزنی اش رفع شود. مربیان باید آنقدر برای او در تمرینات توپ بکارند تا دروازه خالی را گل کند که دیگر در مسابقه به این راحتی موقعیت از دست ندهد. البته همانطور که گفتم طارمی مستحق این فشارها نیست.

پرسپولیس 70 درصد قهرمان است

پیشکسوت پرسپولیس درباره شانس قهرمانی پرسپولیس اذعان داشت: من از روز اول گفتم که شانس قهرمانی پرسپولیس 70 درصد است. تراکتورسازی هم تیم بسیار خوبی است و با پرسپولیس رقابت سنگینی در صدر جدول دارد. البته استقلال هم کم کم خودش را بالا کشیده و به نظر می رسد که بتواند مدعی باشد. نفت هم نتایج خوبی با علی دایی گرفته و آنها هم در حد یک مدعی بوده اند. بالاخره فوتبال همین است و نمی توانیم پیش بینی کنیم. هنوز 18 بازی دیگر باقی مانده و فرصت برای بالا و پایین شدن جدول زیاد است.

مگر بی عقل هستند که از پرسپولیس بروند؟

وی درباره شایعاتی مبنی بر جدایی برخی از بازیکنان از پرسپولیس به دلیل پیشنهادات خارجی و یا سرباز شدن گفت: من بعید می دانم بازیکنی از پرسپولیس برود. این تیم در بهترین شرایط قرار دارد و هیچ بازیکنی حاضر نیست که به تیم دیگری برود، مگر اینکه بی عقل باشد. باید از خدایشان هم باشد که در پرسپولیس بازی کنند چون این تیم با این همه طرفدار هیچ جا پیدا نمی شود.

آزمون و جهانبخش به تیمهای بزرگ اروپا می روند

پروین در پایان درباره درخشش لژیونرهای ایرانی در اروپا گفت: من وقتی بازی امثال آزمون و جهانبخش را در باشگاههای اروپایی می بینم، لذت می برم. البته سایر بازیکنان ما هم خوب هستند اما این 2 بازیکن جوان هستند و می توانند پیشرفت کنند. ما سالهای قبل امثال علی کریمی و دایی را داشتیم و امیدوارم اینها نیز به باشگاههای بزرگ اروپایی بروند. در صورتی که تیم ملی ما به جام جهانی برود، این جوانان هم دیده می شوند و شانسشان برای رسیدن به تیم های بزرگ بالاست. البته من معتقدم که راحت به جام جهانی صعود می کنیم.

اخبار پرسپولیس

اخبار استقلال

کاپ

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها