رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 220182

بهاره رهنما: بی خیال ازدواج، فقط پول

ساعت 24-مجموعه تلویزیونی«همسایه‌ها» با مضمونی کمیک به زودی و یا دقیق تر از شنبه هفته آینده ساعت 30 : 21 از شبکه دوم سیما مهمان خانه ها می شود. این سریال را کمدین نام آشنا مهران غفوریان کارگردانی می کند. او همچنین در کنار جواد رضویان، بهاره رهنما، سیروس گرجستانی و اصغر سمسارزاده ایفای نقش هم خواهد کرد.

1
از دیگر بازیگران سریال 40 قسمتی «همسایه‌ها» می توان به شهین تسلیمی، حسین سلیمانی، سپند امیرسلیمانی، نعیمه نظام دوست، سمانه پاکدل، پوراندخت مهیمن و آذین رئوف اشاره کرد.

«همسایه‌ها» را چگونه دیدید؟

سریال «همسایه‌ها» خیلی مرا جذب کرد و آنرا دوست دارم. با اینکه در چند ماه گذشته مشغله های بسیاری داشتم و حتی یک عمل جراحی در میانه کار برای من پیش آمد اما سه روز بعد از عمل با شوق و انرژی سر ضبط برنامه رفتم.

مهمترین عامل خوشآیند شما از «همسایه‌ها» چه بود؟

دو عامل مهم باعث جذب من به حضور با انرژی در سریال «همسایه‌ها» شد. یکی متن بسیار خوب که باعث اطمینان من به قصه شد و مرا سرحال می آورد. دوم، عوامل و بازیگران که جمعی صمیمی، حرفه ای و بسیارخوب را تشکیل داده است.

کار با آقای غفوریان به عنوان کارگردان را چگونه تجربه ای یافتید؟

من همیشه مهران غفوریان را به عنوان یک همکار کمدین می شناختم اما در روند ضبط این سریال متوجه شدم که آقای غفوریان یک کارگردان بسیار مسئول و وظیفه شناس در قبال بازیگران و عوامل تهیه برنامه است. از همه مهمتر اینکه یک فرد کمدین وقتی در کسوت کارگردانی سریالی کمیک حاضر می شود مطمئناً کار را خیلی خوب ارائه می دهد چرا که فردی کاربلد است. در هر صورت من واقعاً از کارگردانی آقای غفوریان لذت بردم.

چهره های نام آشنایی در این سریال دیده می شوند، بازی در کنار این افراد چه احساسی به شما می دهد؟

بسیار عالی. همکاری با آقایان سیروس گرجستانی و اصغر سمسارزاده در مجموعه «همسایه‌ها» برای من بسیار مغتنم و لذت بخش است. چرا که هر دو از پیشکسوتان و کمدین های شناخته شده و دوست داشتنی مردم هستند. همچنین سمانه پاکدل و کمند امیرسلیمانی از دوستان قدیمی من هستند و در کنار آنها خیلی خوب و راحت ایفای نقش می کنم.

با جواد رضویان و نعیمه نظام دوست تجربه کار نداشتم و خیلی مایل بودم که ببینم این تجربه چگونه نمود پیدا می کند که به نظرم خیلی هم خوب شده بود.

بهاره رهنما در «همسایه‌ها» چه نقشی ایفا می کند؟

در این سریال من دختری به نام نگین هستم که اصلاً دغدغه ازدواج ندارد و تمام فکر و کارش پول درآوردن است. اتفاقاً معتقدم یکی از نقاط قوت این سریال، بکارگیری هنرپیشه های جوان مانند خانم آذین رئوف است که در این سریال نقش خواهر کوچکتر مرا بازی می کند و بین ما دو نفر دیالوگ و تعاملات بازیگری خیلی خوبی رخ داد.

به نظر شما مجموعه «همسایه‌ها» می تواند در نزد مخاطب موفق باشد؟

من مطمئن هستم که مردم از این سریال استقبال خواهند کرد و خوشحالی من وقتی خواهد بود که مخاطبان از این مجموعه تلویزیون خوششان آید.

بعد از ضبط تمام قسمت های برنامه و فراغت از این کار، چه کاری در دستور کار دارید؟

یک رُمان نیمه کاره دارم و به مرور آن را می نویسم تا تمام شود. همچنین مدتی است که کُد استادی دانشگاه من هم صادر شده و بزودی تدریس هم به یکی از مشغله های دوست داشتنی ام افزوده می شود. مشغول این امر هستم که مطالعات خودم را بیشتر کنم تا بتوانم یک مدرس با دانش روز برای دانشجویان باشم.

جام جم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها