رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 220270

علی لاریجانی: شورای نظارت بر اجرای برجام درمورد تمدید تحریم‌ها تصمیم‌گیری میکند

ساعت24-در قانون مصوب مجلس درمورد نحوه اجرای برجام و به‌خصوص در بند ۳ و ۷ به‌لحاظ تقنینی این اقدامات احتمالی مشخص و پیش‌بینی شده و برای ما روشن است.

علی+لاریجانی.jpg
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: باید کمیته نظارت بر اجرای برجام برای موضوع تمدید تحریم‌های ۱۰ ساله آمریکا علیه ایران تشکیل، و اقدامات متقابل سامان‌دهی شود.

علی لاریجانی درحاشیه همایش ملی سبک زندگی با حضور در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی درباره واکنش مجلس نسبت به تمدید تحریم‌های ۱۰‌ساله آمریکایی‌ها، گفت: باید توجه داشت در شرایطی که دیگران برجام را نقض می‌کنند و یا اهمالی انجام می‌دهند، دولت باید چه اقدامی انجام دهد، این در برجام و در قانون مجلس آمده است.

رییس مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: در قانون مصوب مجلس درمورد نحوه اجرای برجام و به‌خصوص در بند ۳ و ۷ به‌لحاظ تقنینی این اقدامات احتمالی مشخص و پیش‌بینی شده و برای ما روشن است.

لاریجانی در پایان تصریح کرد: بر این اساس باید شورای نظارت بر اجرای برجام تشکیل شود و بر اساس اینکه این مسیر کار توسط آمریکایی‌ها چطور انجام شده است و سپس تصمیم‌گیری‌هایی را چه از نظر شکایت به آن شورا یا اقدامات متقابل داشته باشد که این موضوع هم در روزهای آینده انجام می‌شود.

ایلنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها