رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 220749

ماموریت جدید برانکو برای رامین رضاییان

ساعت24-سرمربی پرسپولیس در تمرین تاکتیکی تیمش پست جدیدی برای رامین رضاییان در نظر گرفت.

اولین و جدی‌ترین تمرین تاکتیکی پرسپولیس برای بازی با پدیده خراسان امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد و برانکو تا حدی ترکیب مدنظرش برای بازی روز جمعه تیمش را مشخص کرد.

برانکو در این تمرین تاکتیکی از محمد انصاری در همان پست دفاع وسط استفاده کرد و حسین ماهینی را به پست اصلی خود دفاع راست برگرداند. با توجه به اینکه فرشاد احمدزاده مصدوم است، برانکو از رامین رضاییان در پست هافبک کنار استفاده کرد و به نظر می‌آید در مشهد هم این بازیکن در همین پست به میدان رود. اگرچه مصدومیت احمدزاده چندان جدی نیست و شاید او در یکی دو روز آینده به تمرینات گروهی برگردد اما برانکو از عملکرد فنی این بازیکن چندان رضایت ندارد و به این خاطر شانس بازی رضاییان در پست هافبک کنار مقابل پدیده، خیلی بیشتر از احمدزاده است.

زوج مهدی طارمی و پریمیوف برای اولین بار در بازی پرسپولیس و ماشین‌سازی مورد استفاده قرار گرفت و چندان موفق عمل نکرد اما با این حال برانکو در تمرین امروز تیمش از این دو بازیکن در خط حمله تیمش استفاده کرد تا مشخص شود سرمربی سرخپوشان قصد دارد همچنان علیپور را روی نیمکت بنشاند. با توجه به شناختی که از برانکو داریم او بعید است تفکرات مدنظر خود را تا بازی روز جمعه تغییر دهد مگر اینکه اتفاق غیر منتظره‌ای رخ دهد.

اخبار پرسپولیس

اخبار استقلال

تسنیم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها