رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 220753

تمام عکس‌های دردسرساز بازیکنان ایرانی: سلفیهای خطرناک

ساعت24- بحث اردوهای خارجی تیم‌های ایرانی روز به روز بحران و حاشیه های بیشتری پیدا می‌کند.

وقتی تیمی ایرانی در کشوری خارجی حضور پیدا می‌کند بی‌شک هواداران ایرانی خود را از هر گوشه‌ای به تمرین تیم مورد نظر می‌رسند. مطمئنا آنها این همه راه آمده‌اند تا عکس بگیرند. از آنجایی که آنجا خارج از ایران است و قواعد خاص خودش را هم دارد گاهی اوقات این افراد از نظر ظاهری شرایط مناسب عرف ایرانی را ندارند. با این حال نمی‌شود یک نفر را مامور کرد تا حجاب افرادی ورودکننده به تمرین را چک کرد و افراد خاصی را به تمرین راه نداد یا مانع از عکس گرفتن آنها با بازیکنان شد. به همین دلیل است که انتشار عکس‌های بازیکنان فوتبال و دیگر رشته‌های ورزشی با خانم‌های ایرانی و یا خارجی مساله جدیدی نیست و حتی از زمان علی دایی و خداداد عزیزی و بازی کردن آنها در خارج از ایران هم وجود داشته است. فقط به دلیل نبودن اینترنت در آن زمان این عکس‌ها کمتر رسانه‌ای شده. با این حال حتی در عصر اینترنت هم با یک جست‌و جوی نصفه و نیمه می‌توان ده‌ها عکس از بازیکنان ایرانی با خانم‌هایی با حجاب موردنظر پیدا کرد.

آزمون و عزت‌اللهی

شاید این دو بازیکن بیش از همه از عکس‌های مذکور داشته باشند. به خصوص از یکی از هوادارانشان که اتفاقا عکاس هم هست و فریم‌های مختلفی را از این دو بازیکن ایرانی به همراه خود یا به همراه بقیه هوادارانشان ثبت کرده.

علیرضا حقیقی

اگر نام علیرضا حقیقی را در اینترنت جست و جو کنید شاید در ابتدا فکر کنید که نام یک مدل را وارد گوگل کرده‌اید. این اتفاق به خصوص در زمان جام‌جهانی بارها تکرار شد که حقیقی در کنار هوادارانش عکس‌های متفاوتی را از خود منتشر کرد.

مسعود شجاعی و نکونام

هر چه زمان حضور یک بازیکن در یک تیم بیشتر باشد شناختش بین هواداران و تعداد عکس‌هایش هم بیشتر می‌شود. مثل شجاعی ونکونام در اسپانیا.

کریم انصاری فرد

او هم مثل بقیه لژیونرهای حاضر در خارج از ایران از عکس‌های موردنظر کم ندارد.

دیدار دسته جمعی در اتوبوس تیم ملی

در اردوی تیم ملی در استرالیا بود که بعد از پایان یکی از جلسات تمرینی، کی‌روش اتوبوس تیم ملی را نگه داشت و به هواداران اجازه داد که وارد اتوبوس شده و با بازیکنان عکس بگیرند. مطمئنا تمام این هواداران آقا نبوده‌اند و عکس‌های زیادی از هواداران خانم در کنار بازیکنان تیم‌ملی منتشر شده است.

والیبالیست ها

این اتفاق فقط مختص فوتبال نیست و ورزشکاران شناخته‌شده به خصوص در والیبال هم در معرض تقاضا برای گرفتن عکس یادگاری قرار دارند. عکس‌هایی که حتما از سوی هوادارانشان در فضای مجازی گرفته شده و دست به دست می‌چرخد تا برسد به دست کمیته اخلاق! مشخص نیست اما تفاوت این عکس‌ها با عکس مهدی رحمتی چه بوده که یکی از آنها منجر به احضار به کمیته اخلاق و محرومیت سه‌جلسه‌ای می‌شود و بقیه در بایگانی می‌ماند.

برای دیدن اخبار ورزشی ساعت 24 روی ، خبر ورزشی کلیک کنید

آی اسپورت

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها