رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 221143

مادر ستاره دورتموند: پسرم به تلفن بارسلونا جواب هم نمی دهد

ساعت 24- مارگاریتا کرسپو، مادر پیر امریک اوبامیانگ که اسپانیایی است، در مصاحبه با کادنا سر از علاقه وافر پسرش به رئال مادرید خبر داد.

امشب یکی از جذابیت های بازی رئال مادرید و دورتموند، حضور اوبامیانگ در ترکیب زردپوشان و بازی او در برنابئو مقابل تیم محبوش است. همه می دانند که ستاره گابنی دورتموند چه علاقه ای به رئال دارد.

او که پدری گابنی و مادری اسپانیایی دارد و در فرانسه متولد شده، پیش از این فاش ساخته بود که به پدربزرگش قول داده روزی به رئال بپیوندد.

مادر اوبامیانگ در همین رابطه به کادنا سر گفت:« امشب به برنابئو نمی روم و در خانه کنار نوه هایم از تلویزیون بازی را تماشا خواهم کرد.

جو خاصی در منزل ما حکمفرماست. برادران پیر به برنابئو می روند و همه طرفدار رئال هستند. من همیشه به توانایی های پیر اعتقاد داشتم و می دانستم روزی فوتبالیست بزرگی خواهد شد. اگر به رئال بپیوندد که عالی خواهد شد؛ اما در حال حاضر روند بسیار خوبی در دورتموند طی می کند که امیدوارم تداوم داشته باشد.

او به پدربزرگش قول داده روزی بازیکن رئال شود. از بچگی همیشه از رئال صحبت می کرد و اصلا حرفی از بارسلونا نمی زد. نمی دانم اگر رئیس بارسلونا روزی به وی زنگ بزند جوابش را خواهد داد یا خیر؛ اما بعید می دانم.

خانوده ما همه رئالی هستند. دوست دارم امشب رئال 3-2 برنده شود اما هر دو گل دورتموند را پسرم بزند.»

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها