رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 221367

خط و نشان منصوریان برای قلعه نویی

ساعت 24- سرمربی استقلال امیدوار است تیمش فردا با پیروزی برابر تراکتورسازی به صدر جدول برسد.

علیرضا منصوریان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از از بازی با صبا پاسخ خبرنگاران را داد:


می خواهیم طلسم شکنی کنیم
قطعا یک بازی خیلی قشنگ از لحاظ فنی و تاکتیکی و فیزیکی را تماشاگران شاهد هستند. و احساس می کنم می توانیم نوار برد های تراکتور در تهران را بشکنیم و 3 امتیاز را به دست بیاوریم.

بعد از بازی در مورد رحمتی صحبت می کنم
درباره مسائل فنی صحبت کنیم ولی بحث مهدی بحث یک دقیقه ای نیست. ما الان تمام تمرکزمان را روی مسائل فنی گذاشته ایم ولی بعد از بازی روی این مسائل کار می کنیم.


در مورد کریمی ریسک نمی کنیم
محسن کریمی در بازی صبای قم ضربه به آشیل پایش خورد که تعویض شد. تلاش ما بود که او را به بازی برسانیم ولی احتمالا به بازی فردا نرسد. ما نمی خواهیم بازی با تراکتور را تنها ببینیم و باید کل فصل را در نظر بگیریم.


لیست ورود و خروج نداریم
همه گمانه زنی است و یکسری خارج از عرف صحبت می کنند که اجازه ندارند صحبت کنند. در مورد بازیکنان نه خریدی داریم و نه فروشی.

به کادرفنی تراکتور احترام می گذاریم
بحث رفتار مهدی رحمتی برای بازی فردا، این مسئله فنی نیست و من صحبتی نمی کنم. کادر فنی تیم مقابل سال ها در استقلال بودند و به آنها احترام می گذاریم. فردا یک فضای دوستی را می بینیم. برخلاف اینکه خبرهایی مبنی بر اعتراضات بازیکنان بیرون می آید درست نیست و همه خوب تمرین کرده اند.


اسماعیلی به بازی می رسد
روزبه چشمی و وریا غفوری و محسن کریمی را در اختیار نداریم ولی فرشید اسماعیلی به بازی رسیده است. پادوانی هم در تمرینات به علی قربانی برخورد که هر کسی به علی برخورد می کند مصدوم می شود ولی پادوانی مشکلی برای بازی ندارد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها