رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 221491

مجلس ارتباط ورزشیها با صهیونیست‌ها را پیگیری میکند

ساعت 24- عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس از پیگیری قاطعانه نمایندگان نسبت به ارتباط میان ورزشکاران، مسئولان و داوران ایرانی رشته‌های ورزشی رزمی با تیم‌های اسرائیلی خبر داد.

محمدعلی پورمختار نماینده مردم کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی، با اعتراض به ارتباط ورزشکاران، مسئولان و داوران رشته‌های ورزشی رزمی با تیم‌های ورزشی رژیم صهیونیستی، گفت: فدراسیون‌ها باید از قبل آگاه‌سازی کامل در این باره داشته باشند.

وی از پیگیری قاطعانه نمایندگان نسبت به ارتباط میان ورزشکاران، مسئولان و داوران ایرانی رشته‌های رزمی با تیم‌های اسرائیلی خبر داد و تاکید کرد: وزارت ورزش و جوانان و مسئولان فدراسیون‌های ورزشی باید در این زمینه پاسخگو باشند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی گفت: این کمیسیون از دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی می‌خواهد موضوع رابطه برخی ورزشکاران، مسئولان و داوران ایرانی رشته‌های رزمی را با تیم‌های رژیم صهیونیستی پیگیری کند.

سیدحسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی نیز، ضمن محکوم کردن هرگونه رابطه ورزشکاران، مسئولان فدراسیون و داوران ایرانی با ورزشکاران و تیم‌های ورزشی رژیم اشغالگر قدس گفت: افراد نباید به‌دنبال عادی‌سازی این رابطه باشند.

وی با اشاره به اینکه از دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی می‌خواهیم موضوع رابطه ورزشکاران، مسئولان و داوران رشته‌های رزمی را با تیم‌های ورزشی رژیم صهیونیستی بررسی کنند، خاطرنشان کرد: زمانی که گزارش‌ها به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی برسد این کمیسیون نیز به بررسی موضوع خواهد پرداخت.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها