رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 221639

درخواست عجیب فاضل لاریجانی از دادستان تهران

داراییهای حاج علی اکبر ناطق نوری رسیدگی شود

ساعت ۲۴- فاضل لاریجانی آن طور که در رسانه‌ها درج شده است در سال ۱۳۴۲ در قم متولد شده است و در سال ۱۳۵۷ که انقلاب اسلامی ایران پیروز شد او فقط ۱۵ سال داشته است. او که در دو نوبت نامش به همراه یک نوار حاوی سخنان ضبط شده او و یک مقام سابق سازمان تامین اجتماعی است در رسانه‌ها آمده است یک متن نوشته و خواستار رسیدگی به دارایی‌های خود پس از انقلاب تاکنون شده است.

لاريجاني و ناطق
dir="RTL" style="text-align:justify">جدای از اینکه یک پسر ۱۵ ساله قبل از انقلاب اسلامی آیا دارایی داشته است یا نه، درخواست عجیب در نامه برادر رییس قوه قضاییه رسیدگی به دارایی‌های «حاج علی اکبر ناطق نوری و نزدیکانشان» است. این درخواست عجیبی است و معلوم نیست از میان این همه مردان سیاسی مسوول در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی فاضل لاریجانی خواستار رسیدگی به دارایی‌های این روحانی محافظه‌کار شده که نزدیک به یک دهه است که اصولا از جریان اثرگذار آن بر سیاست کناره‌گیری کرده است.

فاضل لاریجانی که می‌داند نام برادر بزرگ‌تر او یعنی «محمدجواد لاریجانی» نیز در روزهای اخیر درست یا نادرست در میان اخبار رسانه‌ها آمده است چرا از دادستان نخواسته است دارایی‌های قبل و بعد از انقلاب او بررسی شود. اینکه یک فرد نه چندان مهم سیاسی و اقتصادی در جامعه رسانه‌ای به هر دلیل نامش مخدوش شده است و مخدوش‌کننده اصلی نیز رییس‌جمهور سابق یک کشور است می‌خواهد همزمان با رسیدگی به دارایی‌های او دارایی «سایر مسوولان نظام» بررسی شود چیز غریبی است.

فاضل لاریجانی همان موقع که محمود احمدی‌نژاد با نشان دادن یک فیلم سخنان او را برای نمایندگان پخش کرد می‌توانست از وی و تهیه‌کننده فیلم شکایت کند تا کارش به اینجا نرسد که برای دفاع از خود ناگزیر است یک جا پای رییس قوه قضاییه را به میان آورد و در جایی از نامه «اخوان لاریجانی» را پیش بکشد.

به گزارش ساعت ۲۴، آیا نشان دادن همه فیلمی که فاضل لاریجانی مدعی است ۹۰ دقیقه است چیزی از اتهام یا مخدوش‌سازی چهره او کاهش می‌دهد؟ بدون تردید چنین اتفاقی نمی‌افتد زیرا مرتضی به عنوان تهیه‌کننده فیلم توضیح داده است. اگر قرار باشد فردی که چهره او به هر دلیل مخدوش می‌شود برای اثبات بی‌گناهی خود و رسیدگی به پرونده مالی‌اش آن را مشروط به همزمانی با رسیدگی به دارایی یک رییس‌جمهور سابق، یک رییس مجلس اسبق و سایر مسوولان نظام کند به نظر می‌رسد که رسیدگی هرگز به جایی نمی‌رسد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها