رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 221807

استقلال در آستانه جنگ داخلی!

ساعت 24- مربی تیم فوتبال استقلال ضمن عذرخواهی از هواداران این تیم بابت شکست برابر تراکتورسازی گفت که از اظهارات حسن زمانی عضو هیات مدیره استقلال به شدت تعجب کرده و آن را نوعی خودزنی می‌داند.

محمد خرمگاه مربی استقلال درباره مصاف استقلال و تراکتورسازی گفت: متاسفانه در بازی برابر تراکتور نسبت به بازی‌های قبلی‌مان فاصله زیادی داشتیم و نتوانستیم عملکرد خوبی را ارائه دهیم. تیم تراکتورسازی از دو تاکتیکش یعنی توپ‌های مستقیم و اوت دستی به خوبی استفاده کرد و مدافعان ما را دچار مشکل کرد و در نهایت روی اشتباه ما به گل رسید. به تیم تراکتورسازی و کادر فنی این تیم این پیروزی را تبریک می‌گویم و از هواداران استقلال صمیمانه عذرخواهی می‌کنم. من حاضر بودم که زمین دهان باز کند و من به داخل آن بروم. باز هم از صمیم قلبم عذرخواهی می‌کنم و به هواداران قول می‌دهم که این نتیجه را جبران می‌کنیم. ما می‌دانیم که هواداران با استقلال زندگی می‌کنند و دل‌شان با این تیم است. ما آن‌ها را درک می‌کنیم و ان‌شاءالله از بازی با پدیده روند موفقیت‌های استقلال آغاز خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به اظهارات حسن زمانی عضو هیات مدیره استقلال راجع به کادر فنی این تیم چیست بیان کرد: فقط می‌توانم بگویم متاسفم. ما در حال خودزنی هستیم نمی‌دانم چرا آقای زمانی این صحبت‌ها را کرده است. هیات مدیره وظایف خود را دارد و اگر افراد فنی هستند، بیایند به تیم کمک کنند و اگر هم نیستند بهتر است در حیطه خودشان به نفع تیم گام بردارند. آقای زمانی با این اظهارات خودزنی کرده‌اند. این درست نیست که وقتی کسی افتاده روی او بیفتیم و ما هم او را بزنیم. اگر ایشان فردی فنی است حتما می‌داند که پارسال پرسپولیس چه شرایطی داشت و با حمایت همه جانبه‌ای که از این تیم صورت گرفت، در نهایت به چه نتیجه‌ای رسید. من فکر می‌کنم آقای زمانی عجولانه صحبت کردند و این صحبت‌هایشان قطعا به استقلال کمک نخواهد کرد.

مربی استقلال در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا بابت ماجراهای مصاف این تیم برابر صبای قم به کمیته انضباطی دعوت شده یا نه، گفت: هنوز من به کمیته انضباطی نرفته‌ام و اتفاق جدیدی رخ نداده است.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها