رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 221913

هیچ مدیر سیاسی حقوق نجومی دریافت نکرده/ فقط یک مدیر دو تابعیتی در دولت داریم

ساعت24-مدیرکل سیاسی وزارت کشور با اشاره به اینکه هیچ مدیر سیاسی حقوق نجومی دریافت نکرده گفت: تنها یک مدیر دو تابعیتی در بدنه دولت وجود دارد.

+6++++
محمدامین رضازاده مدیرکل سیاسی وزارت کشور صبح امروز در همایش معاونان سیاسی استانداری‌های سراسر کشور، با اشاره به اهداف این همایش، اظهار داشت: تبادل تجربیات و تحلیل مسائل مهم کشور و استان‌ها و تبیین و توضیح برنامه‌های جدید دولت از اهداف این همایش است.

وی با اشاره به اینکه معاونان سیاسی باید همواره به تبیین مسائل و تشریح سیاست‌های دولت بپردازند، گفت: برخی تلاش می‌کنند با کمک رسانه‌ها مطالب و مسائل نادرستی را نسبت به دولت به جامعه القاء کنند.

وی بحث مدیران دو تابعیتی، حقوق‌های نجومی و لغو برنامه‌ها و سخنرانی‌های 16 آذر را از این نمونه دانست و یادآور شد: براساس گزارش مسئولان ذیربط تنها یک مدیر دو تابعیتی در بدنه دولت وجود دارد و در بحث حقوق‌های نجومی شاهد این مسئله در بخش‌های اقتصادی بودیم که قرار شد به بیت‌المال برگردد و حتی یک نمونه مدیر سیاسی نداشتیم که چنین حقوق‌هایی را دریافت کند.

مدیرکل سیاسی وزارت کشور خاطرنشان کرد: القاء می‌کنند برنامه‌ها و سخنرانی‌های 16 آذر لغو شده، در حالی که در شانزده آذر امسال با وجود افزایش برنامه‌ها، شاهد کاهش برنامه‌های لغو شده بودیم و تنها سه برنامه لغو شد که این برنامه‌ها اساسا مجوز نداشتند و به شکلی نادرست اطلاع‌رسانی شد.

وی اضافه کرد: در شرایطی که بستر برای فعالیت منتقدان فراهم است، برخی تلاش می‌کنند به گونه‌ای القاء کنند که فضا برای فعالیت منتقدان فراهم نیست.

رضازاده با بیان اینکه همه دستگاه‌های اجرایی مربوطه متولی رصد سیاست‌های دولت هستند، خاطرنشان کرد: باید بسترسازی لازم برای فعالیت‌های مذهبی به جای تفرقه‌افکنی‌های قومیتی در صدر فعالیت‌های معاونان سیاسی و بخشداران و فرمانداران قرار گیرد و به خوبی به تبیین مشی اعتدالی دولت، شایسته‌سالاری دولت و دیگر نقاط مثبت فعالیت دولت پرداخته شود.

تسنیم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها