رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 222135

ترامپ: نیازی به گزارش‌های اطلاعاتی روزانه ندارم

ساعت24- رئیس جمهور منتخب آمریکا گفت که نیازی به دریافت گزارشهای اطلاعاتی به صورت روزانه ندارد و هفته‌ای یک بار برای شنیدن این گزارشها کافی است.

ترامپ
دونالد ترامپ رئیس جمهور منتخب آمریکا که روزهای شلوغی را برای تعیین کابینه جدید خود پشت سر می‌گذارد در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز گفت: نیازی به گزارشهای اطلاعاتی روزانه ریاست جمهوری ندارم. من آدم باهوشی هستم و نیازی نمی‌بینم که حرفهای تکراری هر روز دوباره تکرار شود.

فاکس نیوز گزارش داد که گفته می‌شود ترامپ به صورت هفتگی اطلاعات لازم امنیتی و ریاست جمهوری را دریافت می‌کند نه روزانه.

ترامپ درباره این گزارشها گفت: من این اطلاعات را هر وقت که لازم باشد دریافت می‌کنم. اینها آدمهای خوبی هستند که چنین گزارشهایی را روزانه به من می‌رسانند اما من آدم باهوشی هستم و نیازی نیست که "در 8 سال آینده" هر روز حرفهای تکراری را برای من تکرار کنند. نیازی به آن ندارم. اما در عین حال اگر چیزی تغییر کرده باشد باید آن را بدانیم.

وی اخبار مربوط به دخالت روسیه در انتخابات آمریکا را نیز مسخره خواند و گفت که فکر می‌کنم چنین اتهاماتی به خاطر بدترین شکست دموکراتها در تاریخ این حزب بوده است.

رئیس‌جمهور منتخب آمریکا، دموکرات‌ها را مقصر انتشار اینگونه گزارشات رسانه‌ای دانست و گفت به شدت اعتقاد دارد که این نوع گزارشات کار سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا یا همان سیا است.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها