رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 223269

تخفیف ۳۰ درصدی بلیت قطارهای زمستانی

ساعت 24- شرکت حمل و نقل ریلی رجاء اعلام کرد: برای سفرهای دوره زمستان از اول دی‌ماه تا روز ۲۴ اسفندماه‌، تخفیف‌هایی در بهای بلیت قطارها ارائه می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی شرکت حمل و نقل ریلی رجاء، فروش بلیت قطارهای رجاء حدفاصل اول دی تا ۲۴ اسفند ماه سال ۱۳۹۵، از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۲۴ آذرماه آغاز شد.

روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت حمل و نقل ریلی رجاء با اعلام این خبر افزود: فروش بلیت قطارهای مسافری همه محورها به صورت همزمان از طریق سامانه‌ی فروش اینترنتی رجا و نمایندگی‌های فروش سراسر کشور انجام می‌شود.

طبق اعلام رجاء، این شرکت ریلی برای سفرهای دوره زمستان (اول دی تا ۲۴ اسفندماه) تخفیفاتی در بهای بلیت قطارهای خود ارائه می دهد؛ سقف تسهیلات و تخفیفات ارائه شده تا ۳۰ درصد است که البته تخفیفات بیشتر از ۱۵ درصد به صورت «پیشنهاد ویژه» در سایت رجا به نشانی www.raja.ir اطلاع‌رسانی می‌شود.

طبق اعلام شرکت رجاء، این شرکت همچنین تسهیلات ویژه‌ای را برای سازمان‌های متقاضی بلیت گروهی ارائه می‌دهد که علاقه‌مندان به برخورداری از این تسهیلات برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت درخواست سفر گروهی می‌توانند با شماره تلفن ۸۸۳۴۷۰۲۷-۰۲۱ تماس بگیرید.

سامانه اطلاع رسانی و ارتباط با مشتریان شرکت حمل و نقل ریلی رجاء نیز با شماره‌های ۱۵۳۹ (تهران) و ۵۵۱۲۲۴۱۷-۰۲۱ (شهرستان) آماده پاسخ گویی به هموطنان است.

در ادامه اطلاعیه رجاء همچنین آمده است این شرکت حمل و نقل ریلی در سومین اجلاس مشترک توسعه کیفیت حمل و نقل‌، ساختمان و راه و شهرسازی‌، به عنوان یکی از شرکت‌های برگزیده اجلاس معرفی شد.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها