رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 223590

خداداد عزیزی : شکست پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن برای ما بد شد

ساعت24-مدیر فنی تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: شکست پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن برای ما بد شد چون بازیکنان این تیم انگیزه پیدا می‌کنند که باخت خود را جبران کنند.

style="text-align:justify">خداداد عزیزی ، در مورد پیروزی تیمش مقابل تیم فوتبال ماشین‌سازی در هفته چهاردهم لیگ برتر اظهار داشت:

ما بازی خوبی انجام دادیم. موقعیت‌های گلزنی خوبی هم داشتیم که خوشبختانه بچه‌ها توانستند یکی از این فرصت‌ها را به گل تبدیل کنند.

خداداد عزیزی ادامه داد:

در جریان هفته به بازیکنان گوشزد کرده بودیم که چه بازی مهمی در پیش داریم. این بازی برای ما ۶ امتیازی بود و خوشبختانه توانستیم پیروز از زمین خارج شویم.

مدیر فنی تیم فوتبال سیاه‌جامگان با اشاره به دیدار تیمش در هفته پایانی نیم‌فصل مقابل پرسپولیس تصریح کرد:

بازی سختی در پیش داریم. پرسپولیس، فوتبال خوبی را به نمایش می‌گذارد. شکست پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن برای ما بد شد چون بازیکنان این تیم انگیزه پیدا می‌کنند که باخت خود را جبران کنند. ما به تهران می‌رویم که در وهله اول نبازیم. نیم‌نگاهی هم به ضد حملات داریم تا بتوانیم در صورت امکان دست پر به مشهد برگردیم.

خداداد عزیزی با اشاره به صحبت‌های تند فریدون اصفهانیان، رئیس کمیته داوران، در پایان گفت:

ما با رهنمودهای او توانستیم ماشین‌سازی را ببریم! چون گفته بود ما دانش فنی تیم را بالا ببریم که این کار را انجام دادیم! او به ما گفت نباید در مورد مسائل داوری صحبت کنید اما خودش نباید در مورد مسائل فنی حرف بزند. اگر دوست دارد ما صحبت نکنیم، خودش هم اظهار نظر نکند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها