رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 224405

زن شوهردار پول می داد تا با او ارتباط داشته باشم

ساعت 24-پسر جوان که در ماجرای برداشت غیرمجاز از حساب مردی دستگیر شده بود پرده از رابطه شوم و کثیف با زن صاحب حساب برداشت.

چندی پیش مردی 47 ساله به نام کیومرث با حضور در پلیس Police فتای آبادان ادعا کرد کارت بانکی ام همیشه در خانه است اما وقتی برای بررسی حسابم به بانک رفتم متوجه برداشت میلیونی از کارت بانکی ام شدم.

در این مرحله ماموران پلیس فتا با بررسی های فنی و مهندسی پی بردند که برداشت پول از عابربانکی در نزدیکی خانه کیومرث صورت گرفته است و ماموران برای شناسایی عامل این برداشت های غیر مجاز به بررسی دوربین های مداربسته بسته بانک پرداختند که با تصویر پسر جوانی روبرو شدند.
کیومرث زمانی که در برابر تصویر پسر جوان قرار گرفت مشخص شد که وی در همسایگی خانه اش است و ماموران در این مرحله با در اختیار مدارک و شواهد پلیسی علی را دستگیر کردند.
علی 24 ساله پس از دستگیری از سناریوی سیاهی پرده برداشت و گفت: با وجود اینکه از زن کیومرث کوچکتر هستم مدتی است که با او رابطه سیاه دارم و سمیرا در این مدت برای ابراز علاقه اش مرا حمایت می کند.
وی گفت: بیکار بودم و پولی برای خوش گذرانی نداشتم که سمیرا هر چند وقت یکبار کارت شوهرش را به من می داد تا از حسابش پول برداشت کنم و فکر نمی کردم دستگیر شوم چون کارت را خود سمیرا به من می داد و ادعا می کرد که حسابش با شوهرش مشترک است.
همین کافی بود تا سمیرا به اتهام همدستی با علی و رابطه سیاه از سوی مامووران دستگیر شود.
بنا به این گزارش، سمیرا و علی برای تحقیقات بیشتر در اختیار مقام قضایی گرفته شده اند.
همسر کیومرث به اتهام همدستی با علی دربرداشت از حساب همسرش و همچنین رابطه سیاه و خیانت به دستور مقام قضایی دستگیر شد. این زن به جرم خود اعتراف کرده است.

رکنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها