رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 226373

اجیر کردن دو مرد مسلح برای زهرچشم گرفتن از شوهر

ساعت 24-زن جوان برای ترساندن شوهرش، نیمه‌های شب دو مرد مسلح را بر بالین او فرستاد.

حوادث
رسیدگی به این پرونده زمانی در پلیس آگاهی گنبدکاووس کلید خورد که مردی مضطرب با مراجعه به مأموران، اعلام کرد 2 مرد سیاهپوش مسلح، وی را زمانی که در خانه‌اش خوابیده بود مورد ضرب و شتم قرار داده و بعدهم متواری شده‌اند.

در پی این شکایت، بلافاصله مأموران وارد عمل شده و با تشکیل تیم ویژه‌ای، تحقیق برای شناسایی و دستگیری تبهکاران آغاز شد. تا اینکه مأموران کلانتری 11 با دستگیری 2 مظنون به بازجویی فنی ازآنها پرداختند.دو متهم بازداشت شده وقتی تمام راه های فرار را به روی خود بسته دیدند ناچاربه اعتراف شدند.
یکی از آنان ادعا کرد که در ازای دریافت مبلغی پول از همسر این مرد، مأموریت یافتند تا نیمه شب به خانه آنها رفته و مرد میانسال را بترسانند. با توجه به این اعتراف‌ها همسر شاکی و برادرش بازداشت شدند. درادامه تحقیقات و بازرسی محل زندگی متهمان، یک قبضه کلت کمری کشف ‌شد.سرهنگ محمدعلی عسگری فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گنبدکاووس دراین باره گفت:همسرشاکی دربازجویی‌ها اعتراف کرد به خاطر اختلاف‌های شدید خانوادگی با همسرش و برای ترساندن وزهرچشم گرفتن از او، باکمک برادرش دومرد را اجیرکرده بود تا نقشه‌اش را عملی کند.

ایران

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها