رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 226521

ستاره اخراجی استقلال کیست؟

ساعت 24- با فرا رسیدن نیم فصل لیگ‌برتر به نظر می‌رسد ستاره نقل و انتقالات استقلال باید خیلی زود این تیم را ترک کند و راه تیم دیگری را در پیش بگیرد.

بعد از بازی استقلال برابر نفت عکسی عجیب از بختیار رحمانی منتشر شد، عکسی که در آن بختیار رحمانی به جای گرم کردن بدن خود روی زمین نشسته بود و با ناراحتی نمایش بازیکنان داخل زمین را تماشا می کرد و از همین عکس می توان متوجه شد که کار او با آبی ها تمام شده است.


بختیار رحمانی گرانقیمت‌ترین و البته مهمترین خرید استقلال در فصل نقل و انتقالات بود، بازیکنی که با قرارداد یک میلیارد و 500 میلیون تومانی با استقلال قرارداد امضا کرد و قرار بود بعد از 3 سال جای خالی مجتبی جباری را در تیمش پر کند. منصوریان در ابتدای فصل با دادن پیراهن شماره 7 استقلال به بختیار رحمانی نشان داد که چقدر روی این بازیکن برای موفقیت تیمش حساب باز کرده است اما با گذشت 15 هفته از لیگ‌برتر او نتوانست باری از دوش علیرضا منصوریان بردارد تا جدایی این بازیکن از جمع آبی‌پوشان قطعی به نظر برسد.


نیمکت‌نشینی در بازی‌های مهم
بختیار رحمانی در این فصل نتوانست در ترکیب استقلال نمایش موثری داشته باشد و همین مساله باعث شد که علیرضا منصوریان در بازی‌های مهم او را تعویض کند یا اصلا به این هافبک بازیساز بازی ندهد. بختیار رحمانی بعد از 4 هفته حضور در ترکیب ثابت استقلال و نمایش دور از انتظارش در شروع فصل، با تصمیم منصوریان در بازی با ماشین‌سازی و پرسپولیس نیمکت‌نشین شد که این موضوع باعث دلخوری وی شد و البته بعد از اینکه دوباره به ترکیب اصلی برگشت و اعلام کرد هرگز نیمکت‌نشینی او تکرار نخواهد شد اما اوضاع باز هم مطابق میل او پیش نرفت. بختیار رحمانی از هفته هفتم دوباره به ترکیب استقلال برگشت اما باز هم آن بازیکنی نشد که علیرضا منصوریان و هواداران استقلال از او انتظار دارند.


پایان کار رحمانی با یک پاس گل
بختیار رحمانی در بازی هایی که در نیم فصل اول برای استقلال به میدان رفت، در مجموع یک پاس گل داد و در بازی با ذوب آهن موفق شد از حریف خود پنالتی بگیرد. رحمانی به جز این در بازی با ملوان نوین در جام حذفی هم یکی از 2 گل تیمش را به ثمر رساند تا با یک گل، یک پاس گل و یک پنالتی گرفته کارش در استقلال به پایان برسد. بختیار رحمانی در بازی های استقلال در لیگ برتر به جز 3 بازی، در تمام بازی ها در ترکیب ثابت استقلال به میدان رفت ولی عملکردش دور از انتظار بود و همین مساله باعث شده تا حالا منصوریان هم به جدایی این بازیکن رضایت بدهد.


رضایت منصوریان و بختیار از جدایی
مصاحبه روز گذشته علیرضا منصوریان با برنامه نود حاوی یک نکته ویژه بود؛ زمانی که مجری برنامه از منصوریان پرسید که آیا بختیار از استقلال جدا می‌شود با این پاسخ روبه‌رو شد: «بختیار در دو بازی گذشته نیمکت‌نشین بوده است و باید در مورد او تصمیم‌گیری کنیم». از حرف‌های منصوریان اینطور برمی‌آید که او چندان تمایلی به ادامه همکاری با بختیار رحمانی ندارد چراکه با بازیکنان جوانی که استقلال در پست او دارد، دیگر نیازی به ادامه حضور این بازیکن گرانقیمت در استقلال نیست.
البته ظاهرا بختیار رحمانی هم دیگر تمایلی به حضور در استقلال ندارد و گفته می‌شود تصمیم دارد در نیم فصل دوم به فولادخوزستان برگردد و روزهای خوبش را در تیم سابقش جستجو کند، تیمی که با آن در لیگ سیزدهم قهرمان لیگ‌برتر شد و بازوبند کاپیتانی آن را بربازو می‌بست.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها