رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 226534

لیست خرید برانکو رسما اعلام شد/ از سروش رفیعی تا یک کروات دیگر در رادار پرسپولیس

ساعت24-برانکو ایوانکوویچ بعد از قهرمانی تیمش در نیم فصل، راهی زاگرب شد تا تعطیلات سال نوی میلادی را در حالی که لیست خرید خود برای سرخپوشان را در اختیار طاهری قرار داده بود، پشت سر بگذارد

پرسپولیس در حالی که چند بازیکن خود را به دلایل مختلف در نیم فصل از دست خواهد داد، با تصمیم برانکو و سنجش شرایط و استراتژی تیم، لیست بازیکنان مدنظر خود را به علی اکبر طاهری داده تا او برای جذب و مذاکره آنها اقدامات لازم را صورت دهد.

امید عالیشاه و احمد نوراللهی به دلیل خدمت سربازی باید راهی تیمی نظامی شوند و آرام طبع نیز خواهان دریافت رضایتنامه برای ترک این تیم شده است. شهاب زاهدی و محمد رحمتی نیز به دنبال انتقال قرضی به ماشین سازی هستند و ساسان انصاری و آنتونی گولچ نیز این تیم را در ابتدای فصل ترک کرده اند تا لیست این تیم برای نقل و انتقالات نیم فصل جای کار داشته باشد.

بر طبق اخبار رسمی، برانکو ایوانکوویچ در حالی تهران را به مقصد زاگرب برای پشت سر گذاشتن تعطیلات نیم فصل ترک کرده که لیست نقل و انتقالاتی نیم فصل خود را با اعلام نام 4 نفر برای جذب به علی اکبر طاهری ارائه داده است. در این لیست نام بازیکنان سپیدرود رشت، سپاهان اصفهان، نفت تهران و تراکتورسازی قرار دارد.

سروش رفیعی؛ بازیکن آزاد

سروش رفیعی در سرلیست سرمربی کروات پرسپولیس قرار دارد و دستور جذب این بازیکن که اکنون با پایان خدمت سربازی‌اش در تراکتورسازی، بازیکن آزاد محسوب می شود، اعلام شده است. رفیعی که پیش از این دو بار مذاکراتی غیر رسمی با مسوولان پرسپولیس داشته، اعلام کرده در صورتی که پیشنهاد خارجی نداشته باشد، مذاکرات جدی خود را با این تیم انجام خواهد داد. رفیعی در شرایط فعلی به دنبال این است تا در آستانه جام جهانی با حضور در تیمی اروپایی شرایط حضور ثابت خود در لیست کارلوس کی‌روش را فراهم کند. هرچند مسوولان پرسپولیس با اعلام اینکه آنها در شرایط فعلی نیز با هشت ملی پوش شرایط مساعد برای حضور بازیکنان در تیم ملی را فراهم کرده اند و همچنین شرایط مالی مناسبی برای جذب این بازیکن دارند.

شایان مصلح؛ در انتظار سرنوشت انصاری

مدافع چپ 23 ساله سپیدرود رشت اکنون با ارائه بازی‌های جالب توجه در ترکیب این تیم مورد توجه پرسپولیس نیز قرار گرفته است. این مدافع چپ تکنیکی که سابقه بازی در استقلال را دارد اکنون در لیست برانکو قرار گرفته و احتمالا با جذب در این تیم مسیر محمد انصاری را پشت سر بگذارد. محمد انصاری نیز سابقه بازی در استقلال را در کارنامه داشت و در نهایت با حضور در پرسپولیس توانست ضمن حضوری فیکس در این تیم به تیم ملی نیز دست یابد و اکنون باید دید مسوولان پرسپولیس قادر خواهند بود رضایتنامه این بازیکن را از همتای صدرنشین خود در لیگ دسته اول دریافت کنند یا خیر.

شجاع خلیل زاده؛ رضایتنامه‌ دردسرساز

شجاع خلیل زاده که در این سال‌ها مورد توجه پرسپولیس قرار گرفته بود، اکنون بار دیگر به پیراهن سرخ این تیم نزدیک شده. او که با پشت سر گذاشتن دوران سربازی اش در تراکتورسازی در حالی به اصفهان بازگشت که چند بازی بیشتر از یک نیم فصل با سپاهان قرارداد داشت اما در نهایت قرارداد خود را یک سال دیگر در لیگ شانزدهم با زردپوشان تمدید کرد. با این حال او اکنون مورد توجه پرسپولیس است و از سمتی دیگر گفته می‌شود سپاهان و عبدالله ویسی خواهان جذب محمد طیبی هستند تا جدایی این مدافع شمالی محتمل شود. باید دید در نهایت این انتقال که زمزمه آن بیش از سه فصل است به گوش می‌رسد نهایی می شود یا خیر.

ایگور پراهیچ؛ دومین خارجی مطمئن از کروات


برانکو ایوانکوویچ بعد از تصمیم خود مبنی بر جذب بوژیدار رادوشوویچ و کیفیت فنی مناسبی که این دروازه‌بان ارائه داده است، اکنون به دنبال این است تا دومین خارجی تیمش را نیز از کشور خود جذب کند تا خاطره دو اوکراینی این تیم از اذهان پاک شود.


او در لیست خود برای دفاع میانی ایگور پراهیچ را به باشگاه معرفی کرده است که در فصل گذشته با حضور در پدیده مشهد به فوتبال ایران معرفی شد و این فصل را در نفت تهران به بازی پرداخته است. با این حال رفت و آمدهای دوستانه این بازیکن با برانکو و عدم تمایلش به ادامه همکاری با نفت تهران باعث شده تا او نیز به حضور در پرسپولیس نزدیک باشد. باید دید علی دایی در این رابطه رضایت خواهد داد تا پراهیچ راهی پرسپولیس شود یا خیر.

برانکو در لیست 4 نفره خود به باشگاه برای نقل و انتقالات نیم فصل اعلام کرده تنها خواهان حضور این بازیکنان در تیمش است و تمرکز باشگاه روی جذب این نفرات قرار گیرد و از لیست دوم و نفرات جایگزین نیز خبری نیست. برهمین اساس در شرایطی که اوضاع مدیریتی پرسپولیس به دلیل مسائلی در خصوص بازنشستگی علی اکبر طاهری شنیده می شود، چندان مساعد نیست باید دید آنها قادر به تامین خواسته‌های سرمربی موفق خود خواهند بود یا خیر.

اخبار پرسپولیس

اخبار استقلال

ورزش سه

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها