رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 226565

بحران مدیریتی در کمین پرسپولیس

ساعت 24-با وجود حضور نیافتن طاهری در باشگاه پرسپولیس بازیکنان این تیم با انتشار پست‌هایی از او حمایت کردند.

پرسپولیس توانست در فصلی که ثبات بیشتری از همیشه داشت، قهرمان نیم فصل لیگ شانزدهم شود اما این تیم محبوب و پرهوادار هنوز اقدامی برای تقویت تیمش در نقل و انتقالات نیم فصل نکرده است.

این در حالی است که وضعیت مدیریتی این باشگاه در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. روز گذشته بود که خبر بازنشستگی علی‌اکبر طاهری رسانه‌ای شد و با وجود اعلام بی‌اطلاعی اعضای هیات مدیره از این موضوع، به نظر می‌رسد بحث جدایی طاهری از پرسپولیس جدی باشد.

علی‌اکبر طاهری امروز در اقدامی تامل‌برانگیز در محل باشگاه پرسپولیس حاضر نشد تا به شایعات جدایی‌اش از این باشگاه دامن بزند. پس از این اتفاق بود که اکثر بازیکنان پرسپولیس در اقدامی هماهنگ، تصویر علی‌اکبر طاهری را در صفحه شخصی خود منتشر کرده و به نوعی حمایت خود را از سرپرست باشگاه اعلام کردند.

با وجود اینکه پرسپولیس در اسفندماه باید در مصافی سخت به دیدار تیم‌های الهلال عربستان و الریان قطر در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا برود، همگان منتظرند که این باشگاه با ثبات مدیریت، قدم‌های موفقی در نقل و انتقالات نیم فصل بردارد و با تقویت تیمش هواداران را برای حضور موفق در نیم فصل دوم لیگ و همین طور لیگ قهرمانان آسیا امیدوار کند اما به نظر می‌رسد تنش‌هایی که در جریان مدیریت باشگاه پرسپولیس وجود دارد اجازه نداده که این باشگاه همانند سایر باشگاه‌ها در نقل و انتقالات وارد عمل شود.

با همه این تفاسیر انتظار می‌رود هرچه زودتر تکلیف مدیریت باشگاه پرسپولیس مشخص شود. اگر علی‌اکبر طاهری بازنشسته شده است و به لحاظ قانونی نمی‌تواند به کارش در باشگاه پرسپولیس ادامه دهد بهتر است این موضوع رسما از سوی مسئولان هیات مدیره و همین طور مجمع باشگاه اعلام شود و یا اگر قرار است طاهری کنار رفته و شخص دیگری جایگزین شود، بهتر است زودتر این اتفاق رخ بدهد تا باشگاه پرطرفدار تهرانی که این روزها شرایط خوبی هم در جدول دارد، از تلاطم‌های مدیریتی لطمه نبیند.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها