رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 226708

عکسی دیده نشده از دو ستاره زن سینمای ایران

دو ستاره زن سینما و تلویزیون بر ضرورت حضور هنرپیشگان تهرانی در فیلم های تولیدی مراکز استان ها و کشف استعدادهای جوان تاکید کردند.

مرجانه گلچین در حاشیه برگزاری جشنواره تولیدات مراکز استانی صدا و سیما گفت: معتقدم برگزاری این چنین جشنواره هایی در ارتقای کیفیت تولیدات شهرستان ها بسیار موثر است. استعدادهای جوان کشف و انگیزه بیشتری پیدا می کنند.


این هنرمند سینما و تلویزیون افزود: جشنواره های استانی یک نوع رقابت سالم میان عوامل برنامه ساز و هنرمندان ایجاد می کند، در نتیجه این تعامل چهره های جدید هم به جامعه هنری معرفی می شود.

گلچین گفت: برای من حس بسیار قشنگی است وقتی اشتیاق و انگیزه هنرمندان جوان شهرستان های مختلف را در این جشنواره می بینم. فضای کار بازیگری در شهرستان ها یک لطف خاصی دارد که هنرپیشگان تهرانی را از آن کلیشه تهرانی بودن نوع بازی ها خارج می کند.
 ستاره زن سینمای ایران

وی درباره کار تازه اش تصریح کرد: بازی در سریال «ماه تی‌تی» به کارگردانی داود میرباقری را در برنامه کاری خود دارم. البته ضبط این مجموعه از شهریور کلید خورده و بهمن ماه نوبت حضور من مقابل دوربین این سریال است و به احتمال قوی برای ضبط باید به سمنان سفر کنم.

در ادامه افسانه بایگان هنرمند نام آشنای سینما و تلویزیون گفت: به تازگی بازی در فیلم سینمایی «بی‌حساب» به کارگردانی مصطفی احمدی را پشت سر گذاشته ام و به سفارش تازه ای فکر نکرده ام. اگر فراغتی هم دست دهد به سراغ نوشتن فیلم نامه ام می روم که مدتی است مشغول نوشتن آن هستم.

بایگان با اظهار خشنودی از حضور در جشنواره تولیدات مراکز استان ها افزود: برگزاری چنین جشنواره هایی در شهرهای مختلف کار بسیار خوبی است. معتقدم این نوع جشنواره ها به کشف استعدادهای جوان منجر می شود. لذا جوانان علاقه مند به هنر نمایش را باید کشف، جذب و هدایت کرد تا بهتر دیده شوند.
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها