رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 226981

بمب نقل و انتقالات آب پاکی را روی دست پرسپولیسی ها ریخت!

ساعت 24- گزینه اول پرسپولیس در نقل و انتقالات نیم فصل به پیشنهاد دو میلیاردی این تیم - برای یک و نیم فصل - پاسخ منفی داده و پول بیشتری را طلب کرده است.

سروش رفیعی را خیلی‌ها نشانه گرفته اند. از تیم‌های اروپایی تا باشگاه‌هایی از قطر، چین و البته لیگ ایران. سروش اما فعلا پاسخی به این پیشنهادها نداده و تصمیم نهایی را قرار است چند روز دیگر بگیرد. در ابتدا هدف سروش پیشرفت بود و حضور در یک باشگاه اروپایی. نکته‌ای امیدوارکننده که البته از نظر مالی نمی‌توانست رفیعی را راضی کند.


پیشنهاد آ.اک آتن جدی‌تر از بقیه بود. پیشنهادی که به دست سروش رسید و چند روزی هم رسانه‌ها به آن پرداختند اما در نهایت رفیعی با یک کلمه حضور در آ.اک آتن را منتفی کرد. پاسخ سروش این بود: «نه» آ.اک آتن برای جذب رفیعی مبلغ 200 هزار یورو کنار گذاشته بود. مبلغی در حدود 900 میلیون که می‌توانست برای فصل نخست حضور در اروپا مناسب باشد اما مشخص نشد چرا رفیعی به پیشنهاد بازی در آ.اک پاسخ منفی داد.


سروش رفیعی در حالی پیشنهاد آ.اک آتن را رد کرد که این تیم جزو تیم‌های قدیمی و مشهور یونان محسوب می‌شود. تیمی در قواره‌های پائوک و پاناتینایکوس که در چند سال اخیر نشان داده در حال پیشرفت و حضور در جمع بهترین باشگاه‌های فوتبال یونان است.


رفیعی به قدری از حضور در یونان پشیمان شده که حتی به نزدیکانش گفته: «اگر المپیاکوس که بهترین و قویترین تیم یونان است هم به او پیشنهاد بدهد پاسخ منفی خواهد داد.»
این جمله سروش رفیعی یعنی او به یونان نمی‌رود. به کشوری که کریم انصاری‌فرد و مسعود شجاعی آنجا می‌درخشند و با پیشنهادهای بزرگتری مواجه می‌شوند. از جمله انصاری فرد که حالا پائوک و المپیاکوس را خوهان خود می‌بیند یا شجاعی که از پاناتینایکوس پیشنهاد بازی دریافت کرده. یونان می‌توانست پله‌ای برای پیشرفت سروش باشد اما انگار تفکر دیگری در سر سروش است.


رفیعی نمی‌خواهد فعلا به لیگ قطر برود. او اگر در اروپا بازی نکند، تیم بعدی خود را از لیگ ایران انتخاب خواهد کرد. تیمی که نامش پرسپولیس است. مذاکره رفیعی با پرسپولیس از مدت‌ها قبل آغاز شده اما هنوز به نتیجه نرسیده. شاید رد پیشنهاد آ.اک آتن به دلیل جدی شدن مذاکره رفیعی با پرسپولیس است. مذاکره‌ای که خیلی‌ها منتظر نهایی شدن آن هستند.


برانکو ایوانکوویچ از مدیران پرسپولیس خواسته تا هر طور شده رفیعی را جذب کنند. از نظر برانکو حضور سروش در پرسپولیس مساوی است با قهرمانی این تیم در لیگ شانزدهم.


ایوانکوویچ منتظر ادامه مذاکرات باشگاه پرسپولیس با رفیعی است، البته تا حصول توافق نهایی که به نظر می‌رسد چندان هم بعید نیست. سروش که در دو فصل حضور در تراکتورسازی پولی را دریافت نکرده و فقط خدمت سربازی‌اش را گذرانده، دنبال راهی است تا با بهترین مبلغ پیراهن پرسپولیس را بر تن کند.


به همین دلیل هم هست که روی پیشنهاد پرسپولیس حساسیت به خرج داده و فعلا آن را نپذیرفته. آخرین پیشنهاد پرسپولیس به رفیعی، 2 میلیارد برای یک فصل و نیم است. یعنی رفیعی با دریافت این مبلغ، تا پایان لیگ هفدهم پیراهن پرسپولیس را بر تن دارد.


پیشنهاد 2 میلیاردی پرسپولیس با پاسخ منفی سروش رفیعی مواجه شده. رفیعی مبلغی بالاتر از این را می‌خواهد و به همین دلیل فعلا از امضای قرارداد با پرسپولیس دست نگه داشته. رفیعی از میزان علاقه پرسپولیس و برانکو به سبک بازی‌اش خبر دارد و همین بهانه‌ای شده برای توافق نکردن با صدرنشین فعلی لیگ برتر.


رفیعی به همین راحتی‌ها با پرسپولیس توافق نمی‌کند. او مبلغی را مدنظر دارد که ضرر دو فصل حضور در تراکتورسازی را جبران کند. برانکو نیز از مسئولان باشگاه پرسپولیس خواسته تا رقم خود را افزایش بدهند و در نهایت سروش را جذب کنند. اتفاقی که با توجه به علاقه رفیعی به حضور در پرسپولیس احتمالا رخ خواهد داد.


رفیعی البته پیشنهادهای اروپایی، چینی و قطری‌اش را در آب نمک نگه داشته تا اگر به هر دلیلی با پرسپولیس به توافق نرسید، آنها را بررسی کند و در نهایت تیم جدیدش را انتخاب.


مذاکره با استقلال هم می‌تواند برگ برنده رفیعی برای افزایش مبلغ قرارداد با پرسپولیس باشد. مساله‌ای که البته سروش به آن توجهی ندارد و به نظر از این راهکار استفاده نخواهد کرد. روشی که کاوه رضایی و وحید امیری از آن سود خوبی بردند.


نتیجه اینکه پرسپولیس گزینه نخست رفیعی برای آینده است. به شرطی که این باشگاه مبلغ پیشنهادی‌اش را افزایش بدهد و با این روش سروش را جذب کند.


گویا رفیعی برای یک فصل و نیم بازی برای پرسپولیس مبلغی در حدود 2.5 میلیارد می‌خواهد که این خواسته فعلا مورد موافقت مدیران پرسپولیس قرار نگرفته است. اختلاف طرفین فقط 500 میلیون است. مبلغی که پرسپولیس می‌تواند آن را با رفیعی حل کند و او را به تور بیندازد.


فقط می‌ماند اصرار دوباره برانکو. اگر او از مدیران پرسپولیس بخواهد، حضور رفیعی در پرسپولیس قطعی خواهد شد. بازیکنی که با توجه به جدایی امید عالیشاه جای خالی او را در ترکیب پرسپولیس پر خواهد کرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها