رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 227094

بازسازی صحنه قتل پیرمرد دلارفروش +عکس

ساعت 24-دو مردو یک زن که با انگیزه سرقت دلارهای پیرمرد تنها ، او را کشته بودند، در محل قتل صحنه جنایت را بازسازی کردند. دو مرد متهم به قتل در جریان بازسازی قتل ابراز پشیمانی کردندو گفتند فقط قصدشان سرقت بود و نمی‌خواستند دست به جنایت بزنند.

202
زن جوان با همدستی دو مرد در جریان سرقتی مرگبار شامگاه شانزدهم اردیبهشت سال 93 مرد 80 ساله‌ای را که ساکن طبقه اول ساختمانی چهار طبقه بود، در حوزه کلانتری بهارستان تهران به قتل رساندند. جسد پیرمرد توسط همسایه‌ها با دست و پا و دهان بسته کشف شد.


بررسی‌ها نشان می‌داد او براثر خفگی فوت کرده و پول و سند خانه‌اش از داخل گاوصندوق سرقت شده است. بررسی‌ها نشان می‌داد پیرمرد در زمینه خرید و فروش دلار فعالیت داشته است.

با گذشت دو سال از این جنایت، ردپای مردی که می‌خواست خانه مقتول را به نام خود ثبت کند، مهر امسال به‌دست آمدو او بازداشت شد.

متهم اعتراف کرد فریب زن و مردی را خورده و نمی‌دانسته مالک خانه به قتل رسیده است. با اعتراف او، دو مردو یک زن دیگر هم در تهران و یزد بازداشت شدند.

متهمان با دستور قاضی مرشدلو، بازپرس شعبه هفتم دادسرای جنایی تهران برای تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی تهران منتقل شدند و به قتل پیرمرد اعتراف کردند. متهمان با گذشت سه ماه از دستگیری دیروز با انتقال به محل جنایت، صحنه قتل را بازسازی کردند.

زن جوان مدعی بود که چون پیرمرد دلارفروش بوده و چند بار هم به خانه‌اش رفته بوده، وسوسه شدند او را بکشند، پول‌هایش را دزدیده و با انتقال سند خانه‌اش و فروش آن، پولی به جیب بزنند.

اما در ادامه دو مرد جوان هم که در قتل نقش داشتند، گفتند: ما از ارتکاب این جنایت پشیمانیم. فقط می‌خواستیم طبق نقشه‌ای که زن جوان کشیده بود، دلار و پول و سند را سرقت کنیم و قصد قتل نداشتیم. پیرمرد می‌خواست از دستمان فرار کند و با داد و فریاد همسایه‌ها را صدا بزند که ترسیدیم و با گرفتن پارچه‌ای جلوی دهانش، او را خفه کردیم. دست و پایش را بستیم و بعد از سرقت فرار کردیم اما خون مقتول بعد از دو سال دامنمان را گرفت و بازداشت شدیم.

متهمان با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.

جام جم
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها