رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 227640

انتقاد تند مدیرعامل سپاهان از علی دایی

ساعت 24- مدیر عامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: رفتار و اخلاق دایی با افتخاراتی که باعث شده وی لقب اسطوره را با خود به یدک بکشد، تفاوت های فاحشی دارد.

به گزارش پایگاه خبری سپاهان محسن طاهری مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد صحبت های علی دایی که صعود نفت به جام حذفی را کار خدا دانسته بود، گفت: علی دایی اعتقاد دارد که کار خدا بود که پنالتی سپاهان به گل تبدیل نشود. من از ایشان سئوال دارم رفتارهایش در کنار زمین و بسیاری از الفاظی که از دهانشان بیرون می آید هم مطابق با خواسته های خدا است؟

وی ادامه داد: اینکه هر موقع موضوعی به نفع ما می شود، بگوئیم کار خدا بوده و خدا طرفدار ماست و علیه طرف مقابل، کار جالبی نیست.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اظهار داشت: امیدوارم رفتار علی دایی در مستطیل سبز الگو قرار نگیرد که این مسئله بسیار مخرب و زیانبار خواهد بود.

محسن طاهری در بخش دیگری از سخنانش با انتقاد از رویه برنامه ورزش و مردم گفت: واقعا جای تاسف دارد که تریبون صدا و سیما به طور یکطرفه در اختیار افراد قرار می گیرد. بهرام شفیع و علی دایی دقایقی زیاد یک طرفه علیه فولاد مبارکه سپاهان صحبت می کنند و فردی از باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در خصوص این موضوعات و صحبت های آنان به برنامه دعوت نمی شوند که این مسئله مورد گلایه و انتقاد مسئولان و هواداران باشگاه فولاد مبارکه سپاهان قرار گرفته است. ما برخود لازم می دانیم تا از مدیران صدا و سیما علت این نوع جانبداری آقای شفیع که از مجریان باسابقه می باشد را جویا شویم تا هشدارهای لازم را به مجری و تهیه کننده این برنامه ابلاغ نمایند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها