رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 228334

محرومیت سنگین برای علی دایی/برانکو احضار شد

ساعت 24- کمیته انضباطی رای خود را درباره بازی دو تیم سپاهان اصفهان – نفت تهران اعلام کرد.

علی دایی
بازی دو تیم سپاهان اصفهان و نفت تهران از سری مسابقات جام حذفی 10 دی در اصفهان برگزار شد و از سوی هر دو تیم تخلفاتی صورت گرفت، در همین راستا کمیته انضباطی آرا خود را به شرح زیر اعلام کرد:

تیم سپاهان به دلیل فحاشی به دروازه بان تیم حریف مبلغ 100 میلیون ریال جریمه نقدی

علی دایی – سرمربی نفت تهران به خاطر اعتراض مکرر به تصمیمات داور و ورود بدون اجازه به داخل زمین مسابقه و عدم تمکین به دستور داور مبنی بر خروج از نیمکت ذخیره‌ها به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم و مبلغ 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. جریمه نقدی علی دایی قابل تجدیدنظر، اما رای محرومیت قطعی است.


تیم نفت تهران به دلیل شروع به ترک زمین که منجر به توقف چند دقیقه ای بازی رخ داد 100 میلیون ریال جریمه شد.


شجاع خلیل زاده – بازیکن تیم سپاهان اصفهان به خاطر مضروب کردن بازیکن حریف سه جلسه محرومیت و 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

سرمربی پرسپولیس هم به دلیل اظهارات خود علیه کارلوس کی‌روش، سازمان و لیگ و فدراسیون فوتبال به کمیته انضباطی فراخوانده شد.

به دنبال مصاحبه برانکو ایوانکوویچ - سرمربی پرسپولیس، کمیته انضباطی وی را به این کمیته دعوت کرد.

اسماعیل حسن‌زاده در این باره گفت: با توجه به شکایت واصله از سوی سازمان لیگ فوتبال درباره اظهارات برانکو ایوانکوویچ، اگرچه محتوای شکایت در برخی از موارد در صلاحیت کمیته اخلاق فدراسیون است که به آن کمیته ارجاع و در آنجا رسیدگی خواهد شد، اما بخش‌های مربوط به کمیته انضباطی نیز مورد بررسی قرار می گیرد.


وی در پایان گفت: مطمئنا در اولین فرصت رسیدگی برای بررسی این شکایت تعیین و سرمربی پرسپولیس باید به موضوعات مربوطه پاسخ‌های خود را ارائه کند.

منبع: سایت فدراسیون فوتبال

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها