رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 228339

واکنش تند دایی به حکم کمیته انضباطی

ساعت 24- مربی تیم فوتبال نفت تهران به مسئولان فدراسیون فوتبال پیشنهاد داد که سالم سازی این رشته ورزشی ایران را از کمیته انضباطی آغاز کنند.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال امروز (دوشنبه) در حکمی علی دایی را به خاطر رفتار های خود در دیدار مقابل سپاهان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی 2 جلسه از همراهی تیم خود محروم کرد که با توجه به اخراج او در این مسابقه دایی سه جلسه اجازه نشستن برروی نیمکت نفت را نخواهد داشت.


«محمد دایی»، گفت: برای کمیته انضباطی و کسی که این رای را صادر کرده متاسفم و به اعتقاد من آنها فقط خواستند بگویند که کاری انجام داده اند.


وی ادامه داد: ای کاش مسئولان به جای صدور حکم، بررسی می کردند تا از وضعیت ورزشگاه نقش جهان و اتفاقاتی که در آن رخ داد آگاه شوند. مسئولان نبودند تا متوجه شوند در نقش جهان چگونه با یک اسطوره برخورد شده است.


مربی تیم فوتبال نفت تهران، گفت: در فدراسیون فوتبال انگیزه ای برای جلوگیری از بی اخلاقی ها دیده نمی شود. دوستان بدانند با محروم کردن علی دایی نمی توانند زورشان را به رخ بکشند و کسانی که به این فوتبال ظلم می کنند، بهتر است به جای برخورد با یک اسطوره، ریشه این رفتار های زشت را بسوزانند.


وی تاکید کرد: مطمئن باشید با ادامه این روند، بی اخلاقی در ورزشگاه ها و فوتبال ایران گسترش پیدا خواهد کرد.


دایی اظهار کرد: نفت در این فصل با وجود اینکه برای بستن تیم یک هفته زمان داشت، توانست عملکرد بسیار خوبی در نیم فصل اول داشته باشد، اما متاسفانه به جای حمایت از تیم نفت شاهد اینگونه رفتارها هستیم.


وی تصریح کرد: آقایان بهتر است به جای محروم کردن یک اسطوره بروند و داوری های مسابقات را تماشا کنند تا ببینند تیم علی دایی چقدر متضرر شده است.


مربی تیم فوتبال نفت تهران در واکنش به این سئوال که آیا بهتر نبود علی دایی خونسردی خود را در دیدار با سپاهان حفظ می کرد، گفت: انسان چوب یا سنگ نیست و نمی تواند با هر برخوردی مقابله کند. وقتی در طول یک مسابقه به سرمربی تیم نفت فحش می دهند، چگونه می خواهند او آرام باشد.


دایی با قدردانی از محمد مایلی کهن و مجید جلالی به خاطر حمایت از علی دایی، اظهار کرد: آنها بزرگی و مرام خود را نشان دادند و ثابت کردند هنوز در فوتبال ایران مرام زنده است. امیدوارم اخلاق آنها به تمام فوتبال ایران نفوذ کند زیرا با چند نفر نمی توان تغییر ایجاد کرد.


وی در پایان تاکید کرد: راه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال غلط است و پیشنهاد می کنم برای سالم کردن فوتبال ایران سالم سازی را از کمیته انضباطی شروع کنند.


علی دایی در دیدار با سپاهان اعتراض زیادی به عملکرد داور مسابقه داشت تا جایی که از سوی داور مسابقه اخراج شد. اعتراض های علی دایی باعث شد تا این دیدار برای دقایق طولانی متوقف شود.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها