رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 228979

جزییات قتل دو نوجوان اهوازی در پارک جنگلی

ساعت 24- فرماندار حمیدیه با تشریح ماجرای قتل دو نوجوان در پارک جنگلی گمبوعه که اجساد آنان روز گذشته کشف شد، گفت:‌ جسد مقتولین جهت انجام تحقیقات لازم در اختیار پزشک قانونی قرار داده شده است،.

عبدالرضا سعیدی‌نیا، در خصوص قتل دو نوجوان در پارک جنگلی گمبوعه در حمیدیه اظهار کرد:‌ حوالی ساعت 8 صبح روز گذشته (14 دی ماه) جسد دو نوجوان در این پارک توسط مردم کشف و به مراجع انتظامی و قضایی گزارش شد.

وی افزود: مقتولین که دو پسربچه 12 و 13 ساله و اهل اهواز بودند، به ضرب گلوله و ظاهرا با اسلحه کلت به قتل رسیده‌اند.

فرماندار حمیدیه تصریح کرد:‌ بلافاصله پس از کشف جسد این دو نوجوان، پیگیری‌ها جهت تعقیب قاتل آغاز شد. ظاهرا روز قبل از قتل این دو نوجوان، خانواده یکی از مقتولین به مراجع انتظامی در اهواز مراجعه کرده و از گم شدن این دو پسر بچه خبر داده بوده است.

سعیدی‌نیا ادامه داد: طبق اظهارات خانواده یکی از مقتولین، فرد مظنون به قتل، یک چرخ‌ساز و ساکن محله خانواده‌های مقتولین بود که روز قبل از وقوع قتل همراه با قربانیان دیده شده بود.

وی عنوان کرد: با حکم مراجع قضایی، فرد مظنون به قتل تحت تعقیب قرار گرفت و در نهایت این فرد که به اراک متواری شده بود، شب گذشته توسط نیروی انتظامی اراک دستگیر شد. اعزام این متهم به قتل به اهواز امروز صورت می‌گیرد.

فرماندار حمیدیه با بیان این‌که جسد مقتولین جهت انجام تحقیقات لازم در اختیار پزشک قانونی قرار داده شده است،‌ گفت: ‌انگیزه قاتل از ارتکاب این جنایت هنوز نامعلوم است.

سعیدی نیا اظهار کرد: برخلاف آنچه در برخی رسانه ها عنوان شد، با توجه به ظاهر جسدها ، تجاوزی به مقتولین نشده البته هنوز پزشکی قانونی موضوع تجاوز یا عدم تجاوز به مقتولین را گزارش نکرده اما قطعا تجاوزی به قربانیان نشده است.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها