رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 229030

عصبانیت شدید کی روش در دوبی

ساعت 24- سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان لحظات عجیبی را پشت سر می گذارد.

style="text-align:justify">تیم ملی فوتبال کشورمان که امروز صبح یک جلسه تمرین را پشت سر گذاشت تحت تاثیر ناراحتی شدید کارلوس کی روش قرار دارد.

آخرین اخبار تیم ملی را مرور می کنیم:

* تیم ملی که امروز صبح یک جلسه تمرین را انجام داده بود بعد از ظهر تمرین نداشت و بازیکنان آزاد بودند اما کسی برای گردش به سطح شهر نرفت.

* کارلوس کی روش که به شدت از اتفاقات اخیر ناراحت است امروز بعد از ظهر در لابی باشگاه ایرانیان نشست و تنها به دن گاسپار و مدیربرنامه های ایرانی خود اجازه داد در کنارش بنشینند. عصبانیت کی روش به حدی بود که هیچ کس به او نزدیک نمی شد.

* بازیکنان تیم ملی فردا صبح نیز تمرین خواهند داشت.

* قرار است تیم ملی عصر فردا پشت درهای بسته دیداری دوستانه با تیم آفریقایی های مقیم دوبی انجام دهد.

* مسئولان تیم ملی امروز با یک تیم داوری برای قضاوت بازی فردا گفتگو کردند اما چون می خواستند این داوران رایگان این بازی را قضاوت کنند توافق نشد و داوران مورد نظر نپذیرفتند که این بازی را داوری کنند.

* دستیاران ایرانی کی روش که به دستور او راهی فرودگاه برای بازگشت به ایران شده بودند به دلیل نبودن بلیت به باشگاه ایرانیان بازگشتند و در اتاق های خود مستقر شدند.

* بر اساس اخبار رسیده کی روش صحبت های برانکو ایوانکوویچ در برنامه 90 را دوشنبه شب در دوبی دیده و در کنار مترجم خود از حرف های این مربی مطلع شده است.

کاپ

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها