رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 229158

پروین؛

ممکن است بازیکنان پرسپولیس به سرنوشت رحمتی در تیم ملی دچار شوند

ساعت24-پیشکسوت فوتبال ایران گفت: «بگویید هواداران پرسپولیس به هیچ کس بی احترامی نکنند تا کی روش برگردد.»

خیلی ها منتظر واکنش علی پروین به دعوا و جنجال های اخیر کارلوس کی روش و برانکو ایوانکوویچ هستند. کهنه سوار فوتبال ایران حالا انتظار می رود به این قضیه ورود کرده و صلح و آشتی را بین تیم ملی و پرسپولیس برقرار کند.

اظهارات پروین را در ادامه می خوانید:

* علی آقا در جریان درگیری و کنش و واکنش های برانکو و کی روش هستید؟

- بله، کل فوتبال ایران در حال حاضر این قضیه را متوجه شدند. مگر می شود در جریان نباشم؟

* به نظر شما حق با کیست؟

- این طور نیست که بگوییم حق با این است یا او، جفت آنها راست می گویند اما این راهش نیست. آنها بیاد بنشینند و مشکل را حل کنند، به هر حال این مشکل کوچکی نیست زیرا یک طرف قضیه تیم ملی است و طرف دیگر بزرگ ترین باشگاه ایران. اینکه یکی برود مصاحبه کند و دیگری این بچه ها را از تیم ملی خط بزند کار درستی نیست. فوتبال ما از این قضیه ضرر می کند.

* به هر حال این اتفاق افتاده...

- خوب نباید می افتاد، حرف من هم همین است که چرا می گذاریم اتفاقی بیفتد و بعد همه دنبال جمع کردنش هستند. قبل از این سفر باید می نشستند دور یک میز و با یکدیگر حرف می زدند. این مشکل باید قبل از این سفر حل می شد. این طوری که نمی شود. الان من می دانم این بچه ها چه می کشند.

* به نظر می رسد لج و لجبازی شده است!

- اصلا شک نکن که داستان همین است. حالا او (کی روش) می خواهد با این ها لج کند و ممکن است بچه ها دقیقا به همان سرنوشت رحمتی دچار شوند. دیدی که رحمتی دیگر دعوت نشد. دودش در چشم بازیکنان می رود چون ممکن است دیگر این ها را دعوت نکند آن وقت هیچی به هیچی!

* بازیکنان بی شک دوست دارند به تیم ملی دعوت شوند.

- اصلا هیچ بازیکنی نیست که هدفش تیم ملی نباشد. اصلا همه عشق بازیکن دعوت شدن به تیم ملی است. حالا با این شرایط وضعیت روحی بازیکنان قطعا مشخص است، آن هم با شناختی که از کی روش داریم. حالا بگذارید ببینیم می توانیم کاری بکنیم یا نه.

* برنامه ای برای آشتی این دو مربی دارید؟

- راستش را بخواهید کسی نمی داند و برای اولین بار است به شما می گویم اما 2، 3 ماه قبل با کی روش صحبت کرده ام نمی دانم یادتان هست یا نه! سر داستان وحید امیری با هم مشکل پیدا کرده بودند برانکو مصاحبه ای کرده بود درباره وحید امیری. وقتی من کی روش را دیدم کلی عزت و احترام گذاشت و به من گفت شما به عنوان بزرگ تر فوتبال ایران با برانکو صحبت کنید. من هم با برانکو صحبت کردم.

* نتیجه داد؟!

- به هر حال آقای برانکو هم به من لطف داشت و مدت ها صحبت نکرد. جو تا حد زیادی آرام شد اما یهو من نمی دانم چه شد که آقای برانکو پریروز همچین مصاحبه ای کرد و من اصلا ماندم و تعجب کردم که چطور همچین مصاحبه ای انجام شد و چرا حالا؟!

* به هر حال گویا برانکو هم تحت فشار بوده و کی روش هم تحت فشار مصاحبه برانکو آن 7 بازیکن را کنار گذاشته؟

- من می دانم همه تحت فشار بودند اما کاش یک جلسه می گذاشتند و این مشکل را حل می کردند یعنی برانکو و کی روش در جلسه دو نفره همه حرف هایشان را می ریختند وسط تا کار به این جا نمی کشید.

* خیلی از اهالی فوتبال می گویند که به کی روش دسترسی ندارند!

- این چه حرفی است؟! من دسترسی دارم و باز هم صحبت می کنم. دفعه قبل هم آقای پیروانی و نکونام با من تماس گرفتند و خواستند قرار بگذاریم تا کی روش را ببینیم که این اتفاق هم افتاد. خیلی هم کی روش به ما احترام گذاشت، هم به ما هم به فوتبال ایران. او علنا به من گفت که صلاح نیست ما دو نفر رو به روی هم قرار بگیریم. جالب برای من این است که برانکو هم اهل حاشیه نیست و نمی دانم چرا همچین حرف هایی را زده است.

* این مسائل می تواند مانع قهرمانی پرسپولیس شود؟

- نباید این اتفاق بیفتد. پرسپولیس امسال شرایط قهرمانی را دارد و باید قهرمان شود اما این مسائل ممکن است کار را سخت کند. قطعا این بچه ها الان ناراحت هستند. اصلا خودت، بازیکن تیم ملی باشی و به تو بگویند ساکت را جمع کن و برو تهران. معلوم است به هم می ریزی، حالا صبر کن کی روش به تهران بیاید ببینیم چه کار می توانیم بکنیم.

* صحبتی برای هواداران پرسپولیس ندارید؟

- سلام من را به آنها برسانید و بگویید صبور باشند همه چیز درست می شود. فقط اینکه بگویید هواداران به هیچ کس بی احترامی نکنند تا کی روش برگردد.

* پس این مشکل حل می شود؟

- صبور باشند درست می شود. خیالشان راحت شخصا سعی می کنم این مشکل را حل کنم.

هوادار

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها