رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 229830

واکنش معاون سیاسی سپاه به اظهارات مقامات ترکیه

ساعت24-معاون سیاسی سپاه با بیان اینکه آتش بس نشان دهنده تغییر در موازنه و دست برتر دولت سوریه است، گفت: هیچگاه عوامل و پارامترهایی که این پیروزی را رقم زده اند از این معادله حذف نخواهند شد.

*/*-+9++4
سردار رسول سنائی راد درپاسخ به سوالی درخصوص اظهارات برخی مقامات ترکیه مبنی بر لزوم خروج برخی گروه ها از سوریه، اظهارداشت: پیامدهای نبرد حلب امروز ترکیه را مجبور کرده است که به واقعیات گردن نهد و هیچگاه عوامل و پارامترهایی که این پیروزی را رقم زده اند از این معادله حذف نخواهند شد.

وی افزود: سابقه آتش بس در سوریه نشان می دهد که آتش بس در این کشور شکننده است و دلیل آن به رفتار تروریست ها و حامیان آنها باز می گردد.

سردار سنایی راد تصریح کرد: تروریست ها پیش از این هم بارها اقدام به نقض آتش بس کرده اند و میزان پایبندی خود به آتش بس را نشان داده اند.

معاون سیاسی سپاه با بیان اینکه آتش بس امروز نشان دهنده تغییر در موازنه و دست برتر دولت سوریه است، اظهارکرد: تروریست ها و حامیان آنها خود را مجبور به پذیرش آتش بس می بینند.

وی ادامه داد: البته احتمال سوء استفاده هم وجود دارد و اینکه برخی از گروه های تروریستی و معارض در این میان فرصتی برای تنفس و بازسازی پیدا کنند؛ این یکی از آفات آتش بس در سوریه به حساب می آید.

سردار سنایی راد افزود: در مقابل شاید آتش بس زمینه ای برای تجزیه بین گروه ها و آن دسته از گروه هایی که تا اکنون خیلی اعتقادی به مذاکره با دولت نداشتند و تصورشان هم این بود که در معادله موجود، دولت وزنی ندارد، با مشخص شدن شرایط جدید از بحث تروریستی فاصله بگیرند و این اختلافی باشد بین این گروه ها و گروه های تکفیری.

مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها