رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 230213

پیام عارف در پی ارتحال آیت الله هاشمی

ساعت24-نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: شخصیت هاشمی‌رفسنجانی یک شخصیت فراجناحی بود و آن مرحوم پدر جوانان و کشور بود و امیدوارم خداوند کمک کند جایگزین خوبی برای ایشان داشته باشیم.

عارف
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: شخصیت هاشمی‌رفسنجانی یک شخصیت فراجناحی بود و آن مرحوم پدر جوانان و کشور بود و امیدوارم خداوند کمک کند جایگزین خوبی برای ایشان داشته باشیم.

محمدرضا عارف در حاشیه مراسم بزرگداشت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در حسینیه جماران در جمع خبرنگاران، گفت: درگذشت آیت‌الله هاشمی را به مقام معظم رهبری، بیت ایشان و مردم خوب ایران تسلیت عرض می‌کنم.

وی با بیان اینکه مرحوم آیت‌الله هاشمی از یاران انقلاب بود، اظهار کرد: ایشان مرد مقاطع سخت و بحرانی بود و با سعه صدر بالای خود قبل از انقلاب یار امام بودند و بعد از انقلاب نیز در همه صحنه‌ها حضور تاثیرگذار و کلیدی داشتند و یار اصلی مقام معظم رهبری بودند.

عارف در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا آیت‌الله هاشمی پدر اصلاحات بود، گفت: شخصیت ایشان یک شخصیت فراجناحی بود و آن مرحوم پدر جوانان و کشور بود و امیدوارم خداوند کمک کند جایگزین خوبی برای ایشان داشته باشیم.

سایت مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز طی پیامی ارتحال آیت‌الله هاشمی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

انالله وانا الیه راجعون

خبر کوتاه ولی بسیار سنگین و شوک آور بود. آیت الله هاشمی رفسنجانی،مجاهد نستوه،به دلیل عارضه ایست قلبی درگذشت.

یار دیرین انقلاب و امام ، مرد روزهای سخت و بحران‌های ریز و درشت قبل و بعد از انقلاب ، مرد مبارزه و تحمل شکنجه های سخت دوران ستم شاهی واسوه صبر و حلم در برابر سیل تهمت‌ها ، اتهامات ، دروغ‌ها و شایعات ناجوانمردانه کوته فکران و تنگ نطران، پس از یک عمر مجاهدت و خون دل خوردن به لقا الله پیوست.

بی شک این مجاهد نستوه ، به مراد خویش امام خمینی(ره) و همرزمان و دوستان شریفش همچون شهید مظلوم شهید بهشتی،شهید مطهری ، شهید باهنر و خیل عظیم شهدای انقلاب پیوست وتا آخرین لحظه عمر دست از حمایت از مردم و اراده راستین آنان برنداشت هر چند در این راه سختیها ،دشواریها وملامتها دید وهزینه های سنگین کمرشکنی داد ولی خم به ابرو نیاورد وهمچنان استوار و مقاوم به راه خود وعقیده وجهاد خود ادامه داد.

هاشمی رفسنجانی رفت ولی راه،فکر،اندیشه،وآرمانهای بی بدیل و بدخواه کورکنش همچنان پابرجا خواهد ماند.

روحش شاد ویادش پر رهرو باد.
منبع: خبرآنلاین

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها