رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 230326

واکنش استقلالی ها به پرسپولیسی شدن سروش رفیعی

ساعت 24- تمرینات تیم فوتبال استقلال برای برگزاری دیدار با نفت تهران در هفته شانزدهم لیگ برتر عصر امروز در کمپ مرحوم حجازی پیگیری شد.

تیم فوتبال استقلال تهران به منظور آماده‌سازی دیدار با نفت تهران از هفته شانزدهم لیگ برتر از ساعت 15 امروز تمرینات خود را در کمپ مرحوم حجازی زیر نظر کادر فنی پیگیری کرد.

* حدود نیم ساعت مانده به تمرین هواداران پشت درب‌های کمپ تجمع کرده و منتظر مجوز ورود به زمین بودند که در نهایت به آنها اعلام شد هواداران باید 15 دقیقه آخر را ترک کنند چون کادر فنی قصد انجام کارهای فنی را دارد. هرچند که در این بین یکی از هواداران لحظاتی با حراست مجموعه به صورت لفظی درگیر شد.

* حدود کمتر از 50 هوادار در تمرین امروز حضور دارند و این در حالی است که پیوستن سروش رفیعی به پرسپولیس سوژه روی سکوها است و اسقلالی‌ها که گویا از این موضوع ناراحت هستند امروز در سکوت فقط به تماشای تمرین استقلال مشغول شدند اما در اواخر تمرین به تشویق تیم پرداختند.

* علیرضا منصوریان 20 دقیقه زودتر به مجموعه آمده و برخورد گرمی با لیدرها داشت. همزمان با این اتفاق در پشت دفتر کمپ عبداللهی و خرمگاه جلسه‌ای سرپایی را با بختیار رحمانی برگزار کردند.

* تمرین راس ساعت 15 آغاز شد و قبل از آن بازیکنان به تنیس فوتبال مشغول شدند. نکته اصلی آن حضور کاوه رضایی در تمرینات بعد از چند روز غیبت بود.

*منصوریان به محض ورود به زمین با صدای بلندی به بازیکنان سلام کرده و دقایقی را با حسینی گلر استقلال به صحبت پرداخت و بعد از چند دقیقه نیز با فریبا هم‌صحبت شد. بهتاش فریبا به سمت دیگر زمین رفته و سوژه چند تصویربردار برای تهیه یک مستند بود.

* ووریا غفوری بازیکن مصدوم استقلال که این روزها به شرایط بازی برگشته و در تمرینات گروهی حاضر می‌شود دقایقی با پزشک استقلال به صحبت پرداخت و سپس به جمع بازیکنان برای انجام تمرینات اضافه شد. در ادامه نیز غفوری به همراه چشمی دقایقی را با خرمگاه به صورت اختصاصی به صحبت پرداختند.

* جونز مربی بدنساز استقلال امروز نیز بدون آنکه به انجام کاری بپردازد در تمرین حاضر شد و روی نیمکت نشست.

* در تمرین امروز میثم مجیدی و امین حاج محمدی که شایعه جدایی آنها شنیده می‌شود غایب بودند و از سوی دیگر فرشید باقری به همراه بختیار رحمانی در تمرین حضور یافته و این در حالی بود که بختیار و خسرو حیدری به عنوان آخرین نفرات به تمرین اضافه شدند.

* در همان ابتدای تمرین بازیکنان زیر نظر علی چینی به کارهای بدنی مشغول شدند و گلرها زیر نظر بابازاده و نامداری به تمرین اختصاصی پرداختند.

* از ساعت 15:15 دقیقه نصرالله عبدالهی به کنار زمین آمده و از همین دقیقه بازیکنان حدود 15 دقیقه‌ای را به دویدن مشغول شدند که در این لحظات علیرضا منصوریان و محمد خرمگاه در وسط زمین با یکدیگر به صورت اختصاصی صحبت می‌کردند.

* بعد از چند دور دویدن، بازیکنان به 3 گروه تقسیم شده و زیر نظر خرمگاه و چینی به بازی آقاوسط مشغول شدند که در این بین علیرضا منصوریان که از کلاس‌های مربی‌گری برگشته و به نظر خسته می‌رسید روی سکوها به کمی استراحت پرداخت.

* رحمتی و خرمگاه که این روزها با یکدیگر اختلاف دارند در همان لحظات ابتدایی تمرین در یک صحنه به صورت ناخواسته در حال رفتن به سمت یکدیگر بودند که چند متر مانده به تقابل همدیگر را دیده و راه خود را کج کردند.

* در وسط زمین و رو به تماشاگران یک پرچم نصب شده که یکی از هواداران خوش ذوق اسم تک تک بازیکنان را بر روی آنها نوشته و توضیحاتی را در خصوص آنها ارائه کرده است.

* برادر سید حسین حسینی دروازه‌بان استقلال که دروازه‌بان تیم جوانان برق جدید شیراز است به اسم علیرضا حسینی در تمرین امروز حضور داشت.

* برای دقایقی کارهای تاکتیکی استقلالی‌ها در سمت مخالف تماشاگران و کمی دور از چشم آنها برگزار شد که در این بین بازیکنان به پاس‌های تک ضرب مشغول بودند.

*لیدرهای استقلال در زمین کوچک جنب زمین تمرین به بازی تنیس فوتبال مشغول شده و بازی پر سر و صدا و پرجدالی را برگزار کردند. لیدرها بعد از بازی خود به سمت هواداران رفته و بعد از جمع کردن آنها، هواداران در دقایق پایانی شروع به تشویق بازیکنان و کادر فنی و همچنین افتخاری مشغول شدند.

* رضا افتخاری مدیرعامل استقلال به تمرین آمده و از روی نیمکت برای دقایقی تمرین را تماشا کرد.

* از ساعت 15:45 دقیقه بازیکنان با پوشیدن کاورهای صورتی و زرد به دو تیم تقسیم شده و بعد از صحبت‌های منصوریان به بازی فوتبال مشغول شدند. در این بازی تمرینی منصوریان نام بازیکنان را صدا کرده و هر بازیکنی که او صدا می‌زد باید بازیکنان به او پاس می‌دادند.

* در حالیکه بابازاده در پشت دروازه مشغول به تمرین دروازه‌بان‌ها بود پسرش ارشیا به درون دروازه رفت و جالب اینکه باز هم بابازاده حواسش به پسرش بود و نکات تمرینی را به او آموزش می‌داد.

تمرین امروز استقلال توسط دوربین پرنده و همچنین دوربین ثابت باشگاه فیلم‌برداری شد. در یک صحنه هواداران در حمایت از منصوریان شعار سر داده و اعلام کردند در صورتی که استقلال آخر هم شود، او را تنها نمی‌گذارند.

* اواخر تمرین منصوریان نزد افتخاری رفت و با او احوال پرسی کرد.

* خسرو حیدری هم در دقایقی از تمرین به صورت اختصاصی کار کرد.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها