رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 230877

بازیکن نفت تهران درگذشت

ساعت 24- امیرحسین مرادی بازیکن تیم امید نفت تهران که به دلیل گازگرفتگی چند هفته ای در بیمارستان بستری بود، امروز (چهارشنبه) درگذشت.

به گزارش باشگاه نفت تهران، «امیرحسین مرادی» بازیکن تیم امید نفت تهران که به دلیل گازگرفتگی در بیمارستان بستری بود ساعت 10 امروز (چهارشنبه) دار فانی را وداع گفت.

مرادی به علت گازگرفتگی در منزل یکی از دوستانش ابتدا در بیمارستان یاس سپید بستری شد و پس از هماهنگی باشگاه نفت به بیمارستان تریتا تهران انتقال یافت.


وی مدتی در کما بود و پس از آن شرایطش بهبود یافت، اما این فوتبالیست با اخلاق و جوان ساعت 10 امروز جان به جان آفرین تسلیم کرد.


مرادی در ابتدای آذرماه امسال به همراه امیرحسین صالحی بازیکن جوان تیم صنعت سپاهان تهران و یک فوتبالیست جوان دیگر در منزل آنها شب را به صبح رساندند، اما به دلیل گازگرفتگی صالحی و بازیکن جوان دیگر فوت کردند و مرادی در بیمارستان بستری شد.


فدراسیون فوتبال ایران نیز در پیامی درگذشت امیرحسین مرادی بازیکن تیم امید نفت تهران را به خانواده وی، خانواده فوتبال و باشگاه نفت تهران تسلیت گفت و برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگانش صبر جزیل از خداوند متعال خواستار شد.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها