رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 230918

خداحافظی بازیکن میلیاردی با استقلال

ساعت 24- بازیکنی که کادر فنی استقلال در هفته‌های اخیر به صورت غیر رسمی در لیست مازاد قرارداده و با پیغام‌های مختلف به او رسانده شد که در نیم فصل بازی به او نمی‌رسد از هواداران این تیم خداحافظی کرد.

همین دو هفته پیش بود که نشست کادر فنی تیم فوتبال استقلال با مدیریت این باشگاه برای ارائه لیست خروج در محل باشگاه استقلال برگزار شد و البته علیرضا منصوریان تصمیمش را در مورد نفرات مدنظر خود گرفت.

منصوریان که با اضافه شدن احتمالی تیموریان نفرات حاضر در خط هافبکش شامل امید ابراهیمی، مجتبی حق‌دوست، آندرانیک تیموریان، خسرو حیدری، جابر انصاری و... خواهد شد، تصمیم گرفت با کنار گذاشتن نفراتی چون بختیار رحمانی و امین حاج‌محمدی که اولی در نیم‌فصل اول عملکرد بسیار ضعیفی داشت هم بار مالی را از روی دوش باشگاه بردارد و هم جا را برای جوانان تیمش که کمتر فرصت بازی پیدا کرده‌اند، باز کند. سرمربی تیم استقلال بعد از آن نشست حرمت شاگردانش را نگه داشت و هرگز آنها را به‌عنوان بازیکن مازاد اعلام نکرد.

وی رفته‌رفته به بازیکنانی چون آرش افشین، میثم مجیدی، امین حاج‌محمدی و حتی بختیار رحمانی از طریق خرمگاه و عبداللهی رساند که در استقلال جایی برای بازی به آنها نمی‌رسد اما در مقابل بختیار رحمانی که خودش به‌خوبی می‌دانست با به تن کردن پیراهن شماره 7 اصلاً عملکرد خوبی نداشته، سعی کرد به شکلی محترمانه از استقلال جدا شود. او دو هفته پیش با نعیم سعداوی مذاکراتی را انجام داد اما از آنجا که باشگاه استقلال هیچ‌وقت اسم او را به صورت رسمی در لیست خروجی نگذاشت، رحمانی هم در مقابل پا پس نکشید و چیزی را اعلام نکرد و او حتی دو روز پیش مصرانه خواستار باقی ماندن در استقلال بود و برای آنکه به مسئولان استقلال و هواداران این تیم ثابت کند به قراردادش پایبند است، در مصاحبه‌ای اعلام کرد که از باشگاه استقلال رضایت‌نامه نخواسته است. حالا با گذشت کمتر از 72 ساعت از آن روز رحمانی که این روزها با آسیب‌دیدگی هم روبرو است، با انتشار نامه‌ای از هواداران استقلال خداحافظی کرده است. خداحافظی که شاید بیشتر باعث خوشحالی طرفداران استقلال باشد و نه ناراحتی آنها.

به گزارش فارس، رحمانی با مسئولان باشگاه فولاد خوزستان مذاکرات مثبتی را انجام داده و طی امروز و فردا بعد از گرفتن رضایت‌نامه از استقلال راهی اهواز خواهد شد. این در حالی است که علیرضا منصوریان امروز در نشست خبری اعلام کرد حاج‌محمدی و میثم مجیدی نیز در اختیار باشگاه قرار دارند.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها