رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 230927

جنتی: هاشمی برای همه ما الگو بود

ساعت 24- وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:‌ آیت‌الله هاشمی در دوران مختلف برای همه ما یک الگو بود.

علی+جنتی_+وزیر+فرهنگ+و+ارشاد.jpg
علی جنتی عصر امروز (چهارشنبه) در حاشیه مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ایشان به عنوان یک سیاستمدار می توانست برای همه الگوو راهنما باشد و برای همه دولت مردان و سیاستمداران در دوران‌های مختلف یک الگو به حساب می آید.

وی یادآور شد: من افتخار آشنایی حدود 54 سال از سال 41 داشتم. ایشان به عنوان یک شخصیت اسلام شناس و سیاست مدار هوشمند دارای مطالعه و آشنایی زیادی با دنیا بود و از همان روزهای طلبگی مطالعات مختلفی در زمینه های سیاسی ، اجتماعی و مسائل جهانی داشت و شناخت خوبی نسبت به جهان پیدا کرده بود.

جنتی اضافه کرد:‌مرحوم هاشمی امام (ره) را از همان روزهای آغاز نهضت همراهی می کرد و از حامیان مبارزان داخل و خارج کشور بود و مبارزان از کمک های مادی و معنوی ایشان برخوردار بودند.

وی افزود:‌ مرحوم هاشمی در صحنه های مختلف از شورای انقلاب و روزهای بحران و سخت آغاز انقلاب نقش موثری داشت تا در مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی و به خصوص در مدیریت جنگ کار بسیار سترگی انجام دادو بعد هم مسئولیت سازندگی پس از جنگ را در دوران سازندگی به عهده داشت.

جنتی در پایان با اشاره به حضور مردم در مراسم تشییع پیکر مرحوم هاشمی بیان کرد: انصافا مردم وفادار با این تشییع میلیونی از ایشان قدردانی کردند.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها