رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 231006

بمب خوشه ایی استقلال در راه است

ساعت 24- یک هافبک دفاعی، یک بازی ساز و یک مهاجم گلزن در تیررس استقلالی ها قرار گرفتند.

استقلال این روزها ناکام نقل و انتقالات زمستانی لقب گرفته و با توجه به خرید سروش رفیعی و سامان نریمان جهان توسط پرسپولیس صدای اعتراض هواداران آبی به گوش می رسد.

اما اتفاقاتی در حال رخ دادن است که ممکن است ورق را برگرداند و از این تیم به عنوان پیروز قاطع نقل و انتقالات یاد شود. هم اکنون ۳ خرید بزرگ در آستانه پیوستن به استقلال قرار دارند و مذاکرات در حال انجام است.

سجاد شهباززاده، آندرانیک تیموریان و سرور جباروف ۳ بازیکن باتجربه هستند که با تجربه بالا و بین المللی در ۳ خط هافبک دفاعی، هافبک تهاجمی و مهاجم گلزن می توانند به آبی پوشان کمک کنند.

استقلال در نیم فصل دوم به دنبال بازگرداندن شهباززاده بود اما موفقیتی نداشت و این بازیکن تاکید کرد قصد ماندن در فوتبال اروپا را دارد.

علیرضا منصوریان اما حالا دوباره امیدوار شده که مهاجم سابق که بین هواداران نیز محبوب است، بار دیگر شماره ۱۰ استقلال را بر تن کند. گفته می شود شهباززاده از شرایطش در آلانیا اسپور راضی نیست و به دنبال دریافت رضایت نامه، می خواهد از این تیم جدا شود.

از سوی دیگر توافق ها برای پیوستن آندو به تیم سابقش در حال نهایی شدن است و اگر اتفاق غیرمنتظره ای نیفتد، این بازیکن را باید استقلالی بدانیم.

نامه رسمی برای جذب جباروف به باشگاه لوکوموتیو تاشکند ارسال شده و خود این بازیکن هم برای پیوستن به استقلال ابراز تمایل کرده است. باید ببینیم آیا استقلال موفق به جذب بازیکن پرافتخار ازبک ها خواهد شد یا خیر.

*پارس فوتبال

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها