رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 231054

رسانه های ترکیه : توقیف 9 ماهه 9 کامیون ترکیه ای در مرز بازرگان

ساعت24-رسانه های ترکیه مدعی شده اند " اتیکت اسراییل" تنها روی یک کارتون از محموله های خرما دیده شده است ولی با این حال محموله هر 9 کامیون در مرز بازرگان توقیف شده است.

+*/*-+2+
style="text-align:justify">رسانه های ترکیه از توقیف 9 ماهه 9 کامیون با محموله خرما در مرز بازرگان ایران خبر داده اند.

به گزارش آژانس خبری " IHA" ترکیه، این کامیون های حامل خرما که از شهر مرسین ترکیه وارد ایران شده بودند، 9 ماه پیش به دلیل داشتن " اتیکت " تولید اسراییل روی یک جعبه از محموله خرما این کامیون ها توقیف شده اند.

"احمد جان " مدیر شرکت حمل و نقل بین المللی " گولچ " که صاحب 4 کامیون از این محموله هاست درباره توقیف این محموله ها گفته است: این کامیون ها 9 ماه است که در گمرک بازرگان توقیف شده اند و تقاضای ما از وزیر امور خارجه ، نخست وزیر و رییس جمهور ترکیه برای کمک به رفع توقیف از این محموله ها و رفع توقیف کامیون ها و رانندگان آن به جایی نرسیده است.

رسانه های ترکیه مدعی شده اند " اتیکت اسراییل" تنها روی یک کارتون از محموله های خرما دیده شده است ولی با این حال محموله هر 9 کامیون در مرز بازرگان توقیف شده است.

بنا بر مدعای "احمد جان" رانندگان 4 کامیون این شرکت در مرز بازرگان به دلیل خراب شدن سیستم گرمایشی کامیون در دمای منهای 20 درجه روزهای سختی را می گذرانند.

عصرایران

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها