رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 231086

قولی که آیت الله هاشمی به خوزستانی ها داد

ساعت24-غلام رضا شریعتی اظهار کرد: زمانی که تازه استاندار خوزستان شدم نزد ایشان رفتم که بسیار نسبت به خوزستان ابراز محبت کردند و گفتند در زمان ریاست جمهوری خودشان همیشه در کنار همه مسائل نام استان خوزستان مطرح شده و قرار داشته است.

وی افزود: مرحوم آیت الله رفسنجانی به بنده فرمودند خوزستان پتانسیل و استعداد بالای دارد که باید برای آن وقت بگذارید و هنوز جای کار برای رشد این استان بسیار است.

استاندار خوزستان با تاکید بر اینکه آیت الله رفسنجانی قول دادند که تا پایان سال جاری به خوزستان بیاید توضیح داد: ایشان به بنده گفتند که طرح ها و برنامه هایی برای خوزستان دارم که با شما درمیان می گذارم تا آن برنامه ها را دنبال کنید و خودم هم درکنارتان هستم و به شما کمک می کنم.
وی تصریح کرد: ایشان به کارهایی که در خوزستان نیز انجام داده اند اشاره کرد و گفت هر چه توانستم برای خوزستان انجام دادم مانند سد های بزرگ، صنایع و پالایشگاه ها اما هنوز هم فکر میکنم بیش از اینها باید به خوزستان رسید چراکه خوزستان می تواند کشور را به حرکت در بیاورد.
شریعتی اظهار کرد: ایشان بر اهتمام ورزیدن جدی به مسایل خوزستان تاکید داشتند و گفتند استان خوزستان به تنهایی به اندازه یک کشور است.
وی افزود: همچنین من از ایشان برای حضور در سمینار نقش مدیریت غیرنظامی در فرماندهی جنگ دعوت کردم که بسیار ابراز آمادگی کردند و هفته گذشته نیز دعوت نامه این سمینار برای ایشان فرستاده شد که متاسفانه با رحلت ایشان سعادت استفاده از محضرشان را در استان از دست دادیم.
استاندار بیان کرد: تفکر هاشمی رفسنجانی جریان دارد و همیشه این تفکر ساری و جاری در کشور موجود است و نشانه آن تشییع با شکوه و بی نظیرش بود.
وی گفت: حتی منتقدان و مخالفان هاشمی و حتی کسانی که کینه توزی نسبت به ایشان داشتند در برابر او ادای احترام کردند.
شریعتی با اشاره به حضور، میلیونی و خودجوش مردم در تشییع ایشان اظهار کرد: مردم نشان دادند که رفتارها و حرکات را رصد می کنند و به خوبی تشخیص می دهند چه کسی خیرخواه آن ها است یا اینکه چه کسی می خواهد بر موج احساسات سوار شواد و از آنها سو استفاده کنند.
وی خاطرنشان کرد: وقتی آیت الله هاشمی فرمودند 'اکنون میتوانم راحت بمیرم' در واقع برداشت ایشان این بوده که جامعه در مسیری قرار گرفته که نقش اصلی را تفکرش بازی می کند و این تفکر در ذهن و مغزشان مردم حک شده است.
استاندار با تاکید بر این که کانامه هاشمی رفسنجانی سراسر درخشان و همراه با موفقیت است توضیح داد: فقط ائمه و اولیا الهی معصومند و گرنه هر کسی در طول زندگی اش ایراداتی دارد.
وی با اشاره به این که معدل کارنامه هاشمی بالا است گفت: هاشمی شخصیتی است که نشان داد از هیچ چیز نترسید و حتی در مقاطعی که یارانش به اندازه انگشتان دست می رسید باز هم بر تفکرش اصرار ورزید و تاکید کرد چراکه این تفکر با منطق همراه بود.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها