رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 231156

علی دایی: همه کار کردند تا استقلال پیروز شود

ساعت 24- سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: فیفا باید از قوانین جدیدی که در ایران کشف و اختراع می‌شود برای پیشرفت استفاده کند.

style="text-align:justify">فیلم بازی را نگاه کنید تا ببینید چه شرایطی بر بازی حاکم بود. از دقیقه‌ای که بازیکنان من وارد زمین شدند برخورد داور و خطاهایی که گرفت را نگاه کنید.

دایی ادامه داد:

حمدی‌نژاد کاری نکرد. ضربه ایستگاهی به نفع استقلال گرفتند که بازیکن حریف سُر خورده بود. فیفا باید از قوانین جدیدی که در ایران کشف و اختراع می‌شود برای پیشرفت استفاده کند.

سرمربی نفت تهران تصریح کرد:

شاهکار داور سُر خوردن بازیکن حریف و اعلام خطا بود. برای چه فوتبال ما پیشرفت نمی‌کند چون در فوتبال دنیا چنین مسائلی را ندارند که از آن استفاده کنند. استقلال به غیر از ضربه کاشته‌ای که به ناحق گرفته شد کار دیگری نکرد.

دایی ادامه داد:

من صحنه این خطا را دارم. کاوه رضایی در حال سُر خوردن بود که بازیکن ما توپش را زد. خطا گرفتن این صحنه از سوی داور واقعا خنده‌دار است. من نمی‌دانم چرا کسی جلوی این صحنه‌ها را نمی‌گیرد.

وی گفت:

نمی‌دانم چرا نیروی انتظامی جلوی برخی اتفاقات را نمی‌گیرد. برخی لیدرها به سمت جایگاه نفتی‌ها آمده بودند و عربده‌کشی می‌کردند که البته اکثر آنها پرسپولیسی بودند. ما چقدر در خصوص این موارد حرف بزنیم. وقتی کسی خواب باشد با یک تلنگر بیدار می‌شود اما وقتی کسی خودش را به خواب زده باشد حتی اگر بمب هم بترکانیم بیدار نمی‌شود.

سرمربی نفت تهران خاطرنشان کرد:

از وقتی در جام حذفی برابر استقلال به پیروزی رسیدیم این کارها را شروع کردند و سر تیم ما را بریدند. تنها یک برنامه برای تحلیل عملکرد داوران و بررسی فوتبال ایران داریم که البته آن هم گاهی اطلاعات غلط به مردم می‌دهد و هیچ کدام از صحنه های بیرون محوطه جریمه را بررسی نمی‌کند. من پیشنهاد می‌کنم برنامه‌ای ساخته شود و عملکرد کلی داوران را مورد بررسی قرار دهد.

دایی با بیان اینکه همه کار کردند تا استقلال پیروز شود، گفت:

در زمینی که ما میزبان هستیم استقلالی‌ها تمرین می‌کنند. اتفاقات عجیب در فوتبال ما زیاد است. آنقدر مسائل قشنگ داریم که فیفا باید از آنها کپی‌برداری کند. مخصوصا داوری بازی ما با سپاهان و بازی امروز مقابل استقلال. سوال من این است که آقایان چگونه شب راحت می‌خوابند؟

وی در پایان اظهار داشت:

کمیته انضباطی باید پاسخگوی خیلی از اتفاقات باشد. نمی‌دانم چرا در روزی که روی نیمکت هم نبودم علیه من فحاشی شد. البته امروز غیر از فحاشی عربده‌کشی هم به آن اضافه شده بود. در مورد واخواهی از کمیته انضباطی هم باید بگویم که آقایان می‌خواستند من محروم باشم و بیرون بنشینم که این کار را هم انجام دادند.

جام نیوز

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها