رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 231460

تصادف ۲۰۶ با تیر چراغ‌برق+ تصاویر

ساعت 24- اتاقک خودروی پژو ۲۰۶ بر اثر برخورد با تیر چراغ برق حاشیه بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری متلاشی شد.

تصادف ۲۰۶
ساعت ۱:۰۹ بامداد امروز تصادف شدید یک خودروی ۲۰۶ با تیر چراغ برق در بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری (مسیر شمال به جنوب)، نرسیده به خیابان ستارخان به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت مأموران ایستگاه ۱۰ آتش‌نشانی به همراه گروه امداد و نجات شماره سه به محل حادثه اعزام شدند.

هادی حلاجی؛ افسر آماده منطقه دو عملیات آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار داشت: یک دستگاه خودرو سواری پژو ۲۰۶ با دو نفر سرنشین هنگام حرکت در بزرگراه به علت نامشخصی از مسیر اصلی منحرف، با تیر چراغ برق حاشیه بزرگراه برخورد کرده و متوقف شده بود.

وی ادامه داد: بر اثر شدت این حادثه هر دو سرنشین خودرو (مرد و زن بیست پنج و بیست و دو ساله) در اتاقک متلاشی شده خودرو محبوس شده بودند که نیروهای آتش‌نشانی پس از قرار دادن علائم هشداردهنده در مسیر بزرگراه و قطع جریان برق خودرو سواری، با استفاده از تجهیزات ویژه نجات عملیات امدادرسانی به سرنشینان را آغاز کردند.

بنابر اعلام پایگاه خبری ۱۲۵؛ آتش‌نشانان با تلاش فراوان بدنه خودرو سواری را برش دادند و هر دو سرنشین که دچار مصدومیت شده بودند را از خودرو خارج کرده و برای انتقال به مراکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس دادند همچنین نیروهای آتش‌نشانی پس از ایمن‌سازی کامل، محل حادثه را تحویل عوامل انتظامی دادند و علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راهور اعلام می‌شود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها