رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 232005

پلمب دفتر پسر و برخی مشاوران آیت‌الله هاشمی؟

ساعت24-یک سایت خبری مدعی شد: دفتر یاسر هاشمی فرزند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و تعدادی از مشاوران آیت‌الله پلمب شد.

سایت خبری «پایش» با انتشار این خبر، مدعی شد: تنها چند روز پس از درگذشت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، دفتر یاسر هاشمی و مشاوران آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام پلمپ شد.

علاوه بر پلمپ دفتر فرزند هاشمی، دفاتر علی‌محمد بشارتی، مرتضی الویری، حجج اسلام عباسی‌فرد، نوری شاهرودی، لطفی، رستگاری، یونسی و مرادی نیز که از مشاوران رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام بوده‌اند، در طبقه هشتم ساختمان مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام پلمب شده است.

یک منبع مطلع در مجمع تشخیص مصلحت در گفت‌وگو با «پایش»، با تأیید این خبر، از اینکه این اقدام با تصمیم چه کسی انجام شده است، اظهار بی‌اطلاعی کرد.

به گزارش ایسنا، دقایقی بعد از انتشار خبر اولیه، یکی از مشاوران رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز این خبر را تأیید کرد. مرتضی الویری در گفت‌وگو با «ایلنا» گفت: دفتر مشاوران آیت‌الله هاشمی در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام پلمپ شده اما دلیل آن اعلام نشده است.

او افزود: دو روز قبل بصورت تلفنی موضوع پلمپ دفتر را اطلاع دادند و روز گذشته گفتند موقتاً جایگزینی برای دفتر در مکانی دیگر در نظر گرفته می‌شود اما امروز گفتند این جایگزین مشخص نشده و به بنده اعلام شد تا شنبه و تا مشخص شدن وضعیت صبر کنم.

الویری گفت: مشاوران هاشمی در همه حوزه‌ها دفاترشان پلمپ شده است. دفاتر علی‌محمد بشارتی، رستگاری، عباسی‌فرد و یاسر هاشمی نیز پلمپ شده است.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها