رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 232329

گلزاده؛

دوستانم گفتند اگر واقعا حقوق شما این است خیلی هم کم می گیرید / مشکل حل نشود هیات مدیره پرسپولیس استعفا می دهد

ساعت24-عضو هیات مدیره پرسپولیس گفت: «پرسپولیس سودآور نبوده و ماهیت آن هم شرکت اقتصادی نیست، همیشه خرجش بیش از دخلش بوده است و این موضوع را باید به بزرگواران حوزه مالیاتی بقبولانیم.»

روز گذشته یک سایت اقدام به انتشار فیش هایی کرد که به حقوق فرشید گلزاده عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس مرتبط می شد و از آن فیش ها با عنوان نجومی نام برده شد.

بر همین اساس فرشید گلزاده پیرامون این موضوع اظهار داشت: «خودم هم این مساله را شنیدم که شیطنتی صورت گرفته است که قطعا از طریق قانونی پیگیری خواهیم کرد. بنده با آنکه مدیریت شرکتی خصوصی را بر عهده دارم اما روال کارمان بر اساس قوانین شرکت های دولتی بوده است و هیچ کار غیرقانونی صورت نگرفته است.»

وی افزود: «برخی از دوستان وقتی آن فیش ها را دیدند به من گفتند با شناختی که ما از شما داریم اگر واقعا حقوق شما این است خیلی هم کم حقوق می گیرید.»

گلزاده درباره مشکلات مالیاتی باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: «همانطور که از مدت ها قبل هشدار داده بودیم بحث مالیاتی پرسپولیس جدی است. از سنوات گذشته حساب های باشگاه به صورت شفاف ارائه نشده بود. لذا اداره امور مالیاتی باشگاه را علی الراس کرده است. متاسفانه در موعد مقرر و در دوره های گذشته اعتراضی صورت نگرفته است و این مساله به مرحله اجرا رسید و ما نیز فرصت اعتراض را از دست دادیم. سخت گیری های اداره مالیاتی در دو سال گذشته قوی تر شده و شرایط جدیدی را ایجاد کرده است. این شرایط جدید توسط مسئولان حوزه ورزش جدی گرفته نشده و خطر آن برای شان احساس نشده است. لذا اگر اقدام لازم صورت نگیرد این موضوع تبعات سنگینی خواهد داشت.»

وی ادامه داد: «ما در حال پیگیری هستیم. جلساتی را با اداره مالیاتی داشته ایم. البته قوانین مالیاتی به گونه ای است که شاید نتوانیم از یک سری مجاری گشایشی حاصل کنیم. منتظریم تا هفته آینده ببینیم چه تصمیمی اتخاذ می شود.»

عضو هیات مدیره پرسپولیس درباره توقیف اموال و مسدود شدن حساب های مدیران پرسپولیس گفت: «این جزو قوانین است. اعضای هیات مدیره مسئولیت دارند. یکی از اقدامات اداره مالیات مسدود کردن حساب های شخصی و توقیف اموال است. البته پرسپولیس سودآور نبوده و ماهیت باشگاه ماهیت شرکت اقتصادی نیست. همیشه خرجش بیش از دخلش بوده است و ما باید تلاش کنیم این موضوع را به بزرگواران حوزه مالیاتی بقبولانیم. این مساله بسیار مهم است و به نظر من حتی در حد هیات دولت در آن تصمیم گیری و راهکار ارائه شود.»

وی درباره کسر از حساب محمد رضا زادمهر، عضو هیات مدیره پرسپولیس گفت: «این موضوع را شنیده ام و در هیات مدیره درباره آن بحث کردیم. امیدواریم در روزهای آینده به یک راهکار درست برسیم.»

گلزاده درباره اینکه اعضای هیات مدیره پرسپولیس قصد استعفا دارند بیان داشت: «ما معتقدیم حل مشکل فراتر از اختیارات هیات مدیره است. قرار است با هواداران پرسپولیس صادق باشیم. تلاش می کنیم مشکلات را حل کنیم. انصافا آقای طاهری خیلی از مشکلات را حل کرده است. با این حال اگر شرایط اقتضا کند که نتوانیم معضل را حل کنیم، چاره ای نداریم جز آن که به خاطر صداقت با هواداران اعلام معذورت کنیم. در آن صورت به وزیر محترم می گوییم که حل این مشکل در چارچوب اختیارات ما نیست و چون موضوع ملی است دولت به آن رسیدگی کند.»

کاپ

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها