رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 232484

بازگشت به خانه با شماره 11؛

بختیار رحمانی به فولاد خوزستان پیوست

ستاره ایرانی لیگ که نیم‌فصل اول در تیم استقلال تهران توپ می‌زد به تیم پیشین خود فولاد خوزستان بازگشت.

به گزارش گروه خبر ورزشی ، بختیار رحمانی که در دور رفت برای استقلال تهران بازی می‌کرد، روز گذشته و پس از جلسات متعدد توانست رضایت‌نامه‌اش را از این باشگاه بگیرد و از جمع آبی‌ها جدا شود.


رحمانی پس از شایعات مختلفی مبنی بر بازگشت‌اش به اهواز، امشب در دفتر باشگاه فولاد خوزستان حاضر شد و با عقد قراردادی به مدت 6 ماه به تیمی که افتخارات زیادی با آن کسب کرده بود، بازگشت.


بختیار که سال‌ها برای فولاد خوزستان بازی می‌کرده در سن 22 سالگی بازوبند کاپیتانی این تیم را نیز طی فصول 92-91 و 93-92 بر بازو بست تا جوان‌ترین کاپیتان تاریخ لیگ برتر نیز لقب بگیرد و علاوه بر آن در لیگ سیزدهم همراه آنها به قهرمانی لیگ هم رسید و جام را بالای سر برد.

او نیم‌فصل اول خوبی همراه استقلال سپری نکرد اما امیدوار است در بازگشت دوباره به فولاد خاطرات خوش قبل را تکرار کند و همراه این تیم را در مسیر موفقیت قرار بگیرد؛ رحمانی که با گلزنی در سن 17 سالگی جوان‌ترین گلزن تاریخ فولاد در دیدارهای رسمی است و با 25 گل زده دومین گلزن برتر این باشگاه محسوب می‌شود، با حضور دوباره‌اش در فولاد موجب شادی هواداران اهوازی شده و آنها را امیدوار به آینده کرده است.


بختیار رحمانی امشب قرارداد خود را علاوه بر باشگاه فولاد، در دفتر هیأت فوتبال استان خوزستان نیز به ثبت رساند که با این حال به نظر می‌رسد در صورت صدور کارت بازی او و تایید کادر فنی این هافبک خوش تکنیک می‌تواند فردا در دیدار حساس با پرسپولیس به میدان برود.


طبق اعلام باشگاه فولاد خوزستان رحمانی شماره پیراهن 11 را بر تن خواهد کرد؛ این شماره در نیم‌فصل اول دراختیار اکبر ایمانی بود ولی باشگاه خوزستانی با پرداخت مبلغی به سازمان لیگ می‌تواند دوباره این شماره را به یک بازیکن دیگر بدهد.

اخبار ورزشی

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها