رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 232530

بمب بزرگ نقل و انتقالات استقلال در آستانه خنثی شدن

ساعت24-استقلالی ها می گویند توقع مالی آندو در بازگشت او به استقلال تاخیر ایجاد کرده اما مشکل اصلا مالی نیست!

قرار بود بعد از بازی استقلال و استقلال خوزستان، علیرضا منصوریان مستقیم به باشگاه برود و جلسه ای با حضور سید رضا افتخاری و آندو تیموریان داشته باشد و بعد از آن، با خروج نام فرشید باقری از لیست استقلال، آندو وارد لیست شود.

بعد از شکست استقلال مقابل همنام خوزستانی اش، اعلام شد چون تیموریان گفته: «اول مطالبات سال های قبل من را بدهید و بعد قرارداد می بندم»، بازگشت آندو به مجموعه آبی با تاخیر مواجه شده است.

اما یک منبع آگاه در این خصوص گفت: «موضوع آندو اصلا مالی نیست و تیموریان نه اصراری به گرفتن مطالبات خود دارد و نه مبلغ زیادی از استقلال به عنوان دستمزد می خواهد.»

به گفته وی؛ «گویا هیات مدیره استقلال و مدیرعامل این باشگاه به خاطر سن آندو و مهم تر از آن به این دلیل که تیموریان حاضر نیست تست پزشکی کامل بدهد مخالف جذب او هستند و تا دیروز که منصوریان در موضع برنده قرار داشت مخالفت خود را علنی نمی کردند اما حالا که منصوریان باخته به او گفته اند فعلا برای خرید آندو دست نگه دارد. ما روزبه چشمی و امید ابراهیمی را داریم و نیاز نیست آندو را هم بیاوریم. منصوریان هم گفته فردا به باشگاه می رود و در این خصوص با آنها حرف می زند.»

در این میان برخی نزدیکان آندو هم برای حفظ شان این بازیکن به رسانه ها خبر دادند تیموریان و استقلال سر مطالبات آندو به بن بست خورده اند!

تکلیف تیموریان طی دو روز آینده مشخص می شود.

رادنیوز

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها