رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 232585

معرفی گزینه ویژه «مردم سالاری» برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۹۶

ساعت24-عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری از تصمیم‌گیری برای معرفی گزینه ویژه حزب متبوعش در انتخابات ریاست‌جمهوری۹۶ در کنگره سراسری این حزب خبر داد.

+-*/*-+49+
style="text-align:justify">میرزا بابا مطهری نژاد عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری با اشاره به جلسه اخیر شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری، گفت: همایش فصلی حزب مردم‌سالاری که به دلیل فوت آیت‌الله هاشمی به تعویق افتاد، 8 بهمن‌ماه در تهران برگزار می‌شود و مسائل مربوط به کنگره سراسری را در این همایش بررسی می‌کنیم.

مطهری نژاد درباره زمان برگزاری کنگره سراسری حزب، گفت: قرار بود کنگره سراسری حزب 28 بهمن برگزار شود اما چون این تاریخ مصادف با چهلم آیت‌الله هاشمی است احتمالاً یک هفته به عقب بیفتد لذا منتظریم برنامه‌های چهلم آیت‌الله هاشمی اعلام شود اما احتمال تغییر تاریخ کنگره زیاد است.

عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری در پاسخ به این سوال که آیا گزینه‌ای در حزب برای انتخابات ریاست‌جمهوری بررسی شده یا خیر، گفت: همایش فصلی حزب مردم‌سالاری برای همین کار تشکیل می‌شود و در کنگره سراسری در این باره تصمیم گیری می‌کنیم. سیاست حزب ما این است که یک نفر را در کنار روحانی برای انتخابات سال آینده معرفی کنیم.

پیش از این مطهری‌نژاد در گفت‌وگو با تسنیم گفته بود کمیته سیاسی حزب مردم‌سالاری معرفی گزینه ویژه این حزب در کنار حجت‌الاسلام روحانی برای انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده را در دستور کار دارد.

حزب مردم‌سالاری یکی از احزاب عضو شورای هماهنگی‌ جبهه مردمی اصلاحات به دبیرکلی مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی است. کواکبیان سال 84 و سال 92 در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت نام کرده بود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها