رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 232973

قربانی؛ساعت24-

استقلال در حد مدعی قهرمانی هم نیست/ این تیم فقط 2 بازیکن بزرگ دارد

ساعت24-پیروز قربانی اعتقاد دارد یکی از مشکلات استقلال نداشتن بازیکن بزرگ است .

پیروز قربانی معتقد است آبی پوشان دوباره به مشکل خورده اند. او در باره شرایط استقلال گفت : مشخص است که شرایط استقلال خوب نیست و این تیم در امتیاز گیری به مشکل خورده است .

او در باره دلایل این مشکلات هم توضیح داده : همه در این زمینه مقصر هستند . از مسئولان باشگاه و کادر فنی گرفته تا بازیکنان . استقلال در حال حاضر ضعف فنی هم دارد و همین مساله باعث شده تیم دور از انتظار ظاهر شود.

قربانی از بازیکنان انتقاد کرده : برخی از نفرات اصلا در اندازه استقلال نیستند. یکی از مشکلات استقلال این است که بازیکن بزرگ ندارد . این تیم فقط یکی ؛ دو بازیکن بزرگ دارد و بقیه نفرات در این تیم در حد معمولی هستند .در حالی که تیم های مدعی قهرمانی حداقل 4، 5 بازیکن بزرگ باید داشته باشند. به همین دلیل من نمی توانم استقلال را مدعی قهرمانی بدانم و اعتقاد دارم این تیم باید برای سال بعدش روی جذب بازیکنان بزرگ برنامه ریزی کند .

پیشکسوت استقلال در خصوص جذب آندرانیک تیموریان و جباروف گفت : اگر چه میانگین سنی این دو بازیکن بالاست اما هر دو بازیکنان بزرگی هستند و فکر می کنم حداقل در این مقطع بتوانند به استقلال کمک کنند .گفتم که مشکل استقلال این است که بازیکن خوب دارد اما بازیکن عالی و بزرگ ندارد و خیلی از نفرات در این تیم فقط در حد معمولی هستند .

هوادار

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها