رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 233018

دستور روحانی به وزیر کشور برای رسیدگی به حادثه ساختمان پلاسکو:در اسرع وقت، علل و مسوولیت حادثه بررسی و گزارش شود/ اقدام فوری در رسیدگی به مجروحان و جبران خسارات آسیب دیدگان توسط نهادهای مسئول

ساعت 24- رییس جمهوری با ابراز تاسف و تاثر از حادثه آتش سوزی و فروریزی ساختمان پلاسکو تهران که موجب جان باختن و مصدوم شدن تعدادی از هموطنان شد به وزیر کشور دستور داد تا در اسرع وقت علل حادثه و مسوولیت حادثه بررسی و گزارش شود.

نامه روحانی
حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی امروز - پنج شنبه - همچنین به عبدالرضا رحمانی فضلی دستور داد تا نسبت به رسیدگی به مجروحان و جبران خسارات آسیب دیدگان توسط نهادهای مسئول اقدام فوری صورت پذیرد.

متن دستور حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم


جناب آقای دکتر رحمانی فضلی


وزیر محترم کشور


حادثه آتش سوزی و فروریزی ساختمان پلاسکو تهران که موجب جان باختن و مصدوم شدن تعدادی از هموطنان عزیز شده است، مایه تأسف و تأثر گردید. مقتضی است در اسرع وقت،‌علل حادثه و مسئولیت حادثه بررسی و گزارش شود و نسبت به رسیدگی به مجروحان و جبران خسارات آسیب دیدگان توسط نهادهای مسئول اقدام فوری صورت پذیرد.


حسن روحانی

ساختمان پلاسکو تهران ساعت هشت صبح امروز دچارآتش سوزی شد و در ساعت 11:30 به دلیل گسترش وسرایت آتش سوزی به صورت عمودی فروریخت.


دراین حادثه 37 نفر دچار مصدومیت شده که به سرعت به مراکز درمانی انتقال داده شدند و 30 نفر نیز به صورت سرپایی درمان شدند.


ساختمان پلاسکو تهران درسال 1340 در 17 طبقه به بهره برداری رسید.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها