رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 233023

توضیح برانکو درباره مذاکره پرسپولیس با شهباززاده

ساعت 24- سرمربی پرسپولیس اظهار کرد تیمش به هیچ وجه با سجاد شهباززداده مذاکره‌ای برای پیوستن به این تیم نداشته است.

برانکو
برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی تیمش مقابل فولاد خوزستان و تثبیت صدرنشینی این تیم در لیگ برتر با حضور در ورزشگاه شهید کاظمی با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خیلی خوشحالم صدرنشینی ما تثبیت شده و از تعقیب‌کننده اصلی‌مان فاصله گرفته‌ایم و واقف هستیم که به هدف اصلی‌مان نزدیک نشدیم.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: با پیروزی در بازی آینده باید مهر تأییدی به پیروزی گذشته بزنیم و نتایج درخشانمان را حفظ کنیم. از بازی و نتیجه راضی هستم و بیشترین تبریک‌هایم را به بازیکنانم می‌گویم که استحقاق آن را دارند. باید از هواداران قدردانی کنم که در یک هوای گرم آمدند و تیم را تشویق کردند. طبیعی است که از همه چیز راضی هستیم. از بازی و نتیجه‌ای که به نمایش گذاشتیم رضایت داریم. انرژی و نیرویی که در هر بازی نشان می‌دهیم مهم است و به آن اطمینان داریم بازی زیبایی را به هواداران نشان دادیم.

او گفت: همیشه نتایج بازی‌های ما با فولاد نامعلوم است و عملاً از زمانی که ساسان انصاری به فولاد بازگشته این تیم در هیچ دیدار خانگی‌ای شکست نخورده است. بازی سنگینی را با این تیم در خوزستان داشتیم و از پیروزی در برابر آنها خوشحال هستیم.

برانکو درباره شایعه مذاکره باشگاه پرسپولیس با سجاد شهباززاده برای پیوستن به این تیم تاکید کرد: نمی‌دانم چه کسانی با این بازیکن در تماس بودند. ما صحبتی با او نکردیم و تا زمانی که با بازیکنی قرارداد نبندیم، نام او را مطرح نمی‌کنیم. در حال حاضر ما یک جای خالی داریم و می‌توانیم یک بازیکن را جذب کنیم.

سرمربی پرسپولیس با اشاره به جذب سامان نریمان‌جهان و سروش رفیعی گفت: این دو بازیکن خوب هستند و طبیعی است که از قبل آنها را زیر نظر داشتیم و منتظر ماندیم وضعیتشان مشخص شود. به دنبال بازیکن در خط دفاعی هستیم.

او در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه یک آقایی همچنان به انتقاد از او می‌پردازد و برانکو را مسوول نتایج تیمش عنوان کرده است، تاکید کرد: سوال شما را متوجه نمی‌شوم. من به تیمم فکر می‌کنم و همانطور که می‌بینید به دنبال تکمیل ورزشگاه شهید کاظمی هستیم. من نمی‌بینم که چه کسی چه چیزی گفته است.

برانکو با بیان اینکه آنها بازی به بازی پیش می‌روند، اظهار کرد: حداکثر توانمان را برای بازی‌هایمان گذاشته‌ایم. در حال حاضر ۱۳ هفته تا پایان لیگ باقی مانده و اگر کار را شل بگیریم همه چیز خراب می‌شود و به هدفمان نزدیک نمی‌شویم.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها