رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 233024

منتجب نیا: گفت و گوی ملی پس از آیت الله هاشمی یک ضرورت است

ساعت 24- قائم مقام حزب اعتماد ملی گفت: بحث گفت و گوی ملی پس از رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی یک ضرورت است و همه جناح ها باید آن را دنبال کنند.

منتجب‌نیا
رسول منتجب نیا روز پنج شنبه در نشست خبری با خبرنگاران حوزه احزاب در پاسخ به سوال خبرنگار سیاسی ایرنا درباره ضرورت گفت و گوی ملی برای جامعه ایران پس از رحلت آیت الله هاشمی افزود: آنچه به صلاح است و می تواند وحدت ملی را ایجاد کند اعتدال و پرهیز از افراط و تفریط است.

وی ادامه داد: به دلیل اینکه همه ما یک اندیشه داریم نباید حرکت های تند و افراطی را در جامعه تقویت کنیم؛ حرکت های افراطی از هر جناحی مضر به حال جامعه است.


قائم مقام حزب اعتماد ملی گفت: باید با حفظ اندیشه ها و گرایش ها از افراط و تفریط پرهیز کنیم و اجازه ندهیم جامعه تکه تکه شود.


منتجب نیا با بیان این که یکی از مرزهای موفقیت ملت ها وحدت ملی است اظهارداشت: باید تلاش کنیم اتحاد و انسجام در جامعه بوجود بیاید، گاهی در جامعه ما اختلاف سلیقه منجر به «کش و مکش» و درگیری می شود لذا ما باید این فرهنگ را در جامعه بوجود بیاوریم که می شود وحدت ملی داشته باشیم تا جای خالی آیت الله هاشمی رفسنجانی جبران شود هرچند که هیچ کس نمی تواند جایگزین آیت الله هاشمی شود.

**روحانی بهترین گزینه برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده است


وی به موضوع انتخابات سال آینده ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی اشاره کرد و گفت: این دو انتخابات مهم و تعیین کننده است که باید ملت و خواص و نخبگان خودشان را برای نقش آفرینی آماده کنند و انتخاباتی باشکوه و مردمی برگزار شود.


قائم مقام حزب اعتماد ملی گفت: دولت روحانی گام های بلند و موثری برداشته است که باید در ماه های پایانی دولت نیز خدمت بیشتری به مردم کند و برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده تلاش کنیم روحانی با رای بالاتر این مسوولیت را بر عهده بگیرد تا کارهای آغاز شده را به سرانجام برساند.


منتجب نیا افزود: البته هر مسوولی ضعف هایی دارد و حمایت ما به معنای آن نیست که دولت بدون اشکال است.


وی ادامه داد: با توجه به شرایط موجود کشور روحانی را بهترین گزینه برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده می دانیم.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها