رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 233116

بیانیه بیت آیت الله هاشمی: ️عزای ما دو چندان شد

ساعت24- «‎مَنْ یَخْرُجْ مِنْ بَیْتِهِ مُهاجِراً اِلَی اللَّهِ وَ رَسُولِهِ ثُمَّ یُدْرِکْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ اَجْرُهُ عَلَی اللَّه»

هاشمی رفسنجانی
حادثه ی تلخ و غمبار شهادت تعدادی از آتش نشان های فداکار و برخی هموطنان عزیز، عزای بیت آیت الله هاشمی رفسنجانی (قدس سره) را دوچندان و چشمان مان را در این مصیبت بزرگ و داغ مضاعف گریان ساخت.

بی تردید فداکاری، ایثار و از جان گذشتگی این بزرگمردان در چشم و جان و حافظه مردم شریف و قدرشناس ایران اسلامی خواهد ماند و در تارک تاریخ این ملت خواهد درخشید.

ملت ما به تمام قامت به احترام ایثار و جوانمردی این سرو قامتان خواهد ایستاد و با شرکت گسترده در مراسم تشییع آن مسافران ملکوت به مقام شامخ و بلند آنان ادای احترام خواهد کرد.

بیت آیت الله هاشمی رفسنجانی ضمن تعزیت و تسلیت به خانواده های شریف و بزرگوار انان و نیز همکاران و همه ی پرسنل شریف مجموعه ی اتش نشانی، با چشم گریان در مراسم بدرقه و تشییع این عزیزان شرکت خواهند کرد و حضور و همدردی را کمترین وظیفه خویش در قبال از خودگذشتی و فداکاری این قهرمانان می داند.

از خداوند قادر متعال برای اتش نشانان جان باخته غفران رضوان و برای خانواده های بزرگوار انان و همکاران شریف آنان در اتش نشانی صبر جمیل و اجر جزیل و برای مجروحان عزیز این سانحه جانسوز شفای عاجل تمنا دارد.

️بیت ایت الله هاشمی رفسنجانی

اعتماد

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها