رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 233148

سلطانیفر: سیاست کلی وزارت ورزش، واگذاری مسابقات بین‌المللی به استان‌هاست

ساعت24- وزیر ورزش و جوانان در جریان بازدید از استادیوم 15هزار نفری بجنورد گفت: سیاست کلی وزارت ورزش و جوانان بر این است تا در آینده برگزاری مسابقات بین‌المللی را از تهران به استان‌ها واگذار کند.

مسعود سلطانی‌فر
مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان در دومین برنامه از سفر استانی خود به خراسان شمالی ضمن بازدید از مجموعه ورزشی 19 مهر که شامل استادیوم پانزده هزار نفری، سالن شش هزار نفره و سایت اهداف پروازی بود، در جمع خبرنگاران گفت: یکی از تاسیساتی که هر کدام از مراکز استان‌ها باید داشته باشند، استادیوم است. هم‌اکنون با تلاش مسوولان، استادیوم 15 هزار نفری بجنورد تکمیل و آماده بهره‌برداری است. پیست دوومیدانی نیز به محض مساعد شدن هوا اجرا خواهد شد که ظرفیت بسیار خوبی برای ورزش استان محسوب می‌شود.

او ادامه داد: سیاست کلی وزارت ورزش و جوانان بر این است تا مسابقات بین‌المللی را از تهران به استان‌ها واگذار کند تا استان‌ها بتوانند مسابقات بین‌المللی را میزبانی کنند. قطعا اجرایی شدن این سیاست، سبب ایجاد شعور و شعف در بین جوانان و مردم می‌شود.

سلطانی‌فر گفت: تاکید این وزارتخانه این است که تا حد امکان مسابقات بین‌المللی خارج از تهران برگزار شود تا رشد و شکوفایی ورزش در دیگر استان‌ها را نیز رقم بزند. خراسان شمالی هرچند از استان‌های تازه تاسیس است. اما امکانات زیربنایی و ساختار اداری قابل توجهی دارد. ما بنا داریم با وجود محدویت منابع مالی، امکانات مناسبی را در استان‌ها ایجاد کنیم.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: در برنامه ششم توسعه نیز مصوبات مناسبی برای ورزش و جوانان تصویب شده و هم اکنون نیز بودجه ورزش و جوانان بیش از میانگین بودجه سایر دستگاه‌های اجرایی است.

وی در پایان گفت: با اجرای برجام و افزایش صادرات نفت، منابع درآمدی نیز بهبود یافته و به طبع رونق اقتصادی و لغو برخی از مشکلات از جمله تحریم‌ها و گشایش ارتباطات خارجی، ورزش و جوانان نیز از این قضیه بی‌بهره نخواهد بود. امیدوارم فصل جدیدی با اجرای برنامه ششم توسعه در ورزش کشور داشته باشیم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها